Pred početak sezone poznat je favorit. Međutim, šta se dešava sa ostalim
timovima? Kako su oni rangirani?
Ferrari, Red Bull i Williams nalaze se u razmaku od jedne desetinke odmah iza „srebrnih strela“. Iza njih, sa velikom razlikom nalaze se timovi Lotus, Toro Rosso, Sauber i Force India.
Pored inženjera i vozača, mehaničari su imali svojevrstan ispit brzine. Na jednom od testova, mladom Max Verstappenu otkazao je
motor. Poznato je da je nova generacija pogonskih jedinica, koju čini motor sa
unutrašnjim sagorevanjem (V6 turbo), baterija, ukupne mase do 25 kg, MGU-H
(generator toplote) kao i MGU-K (generator kinetičke energije) predstavljaju
izuzetno složenu tehničku napravu i
svaki rad na njima predstavlja za mehaničare svojevrsnu „noćnu moru“. Stalnim
vežbanjem i novim tehnikama rada na istim, mehaničari ekipe Toro Rosso su uspeli
da za dva sata zamene kompletnu pogonsku jedinicu! To je rezultat vredan svakog
poštovanja.
Ferrari, Red Bull i Williams nalaze se u razmaku od jedne desetinke odmah iza „srebrnih strela“. Iza njih, sa velikom razlikom nalaze se timovi Lotus, Toro Rosso, Sauber i Force India.
Tabela pređenih km na zimskim predtestovima:
1.
|
Mercedes F1 W06 Hybrid 6121 km
|
|
2.
|
Sauber-Ferrari C34 5704 “
|
|
3.
|
Toro Rosso-Renault STR10 5534 “
|
|
4.
|
Ferrari SF15-T
5419 “
|
|
5.
|
Williams-Mercedes FW37 4687 “
|
|
6.
|
Red Bull-Renault RB11 4352 “
|
|
7.
|
Lotus-Mercedes E23 Hybrid 4230 “
|
|
8.
|
McLaren-Honda MP4-30 1751 “
|
|
9.
|
Force India-Mercedes VJM08 1699 “
|
|
10.
|
Force India-Mercedes VJM07 1415 “
|
![]() |
Mehaničari Toro Rosso: za 120 minita zamena motora! |
Нема коментара:
Постави коментар