Dobavljač pneumatika za
Formulu 1, Pirelli praktično se odlučio za istu smesu „valjaka“ kao i prošle sezone. Kod
testova, timovi su mogli sami da biraju i isprobavaju sve vrste pneumatika. Za trke,
na raspolaganju su im dve vrste mešavina.
Po procenama, neočekuju se više od dve promene pneumatika po trci. Naravno, uvek može biti izuzetaka, i to se odnosi posebno na trku u Bahreinu zbog visokih temaparatura.
![]() |
Ukupno ima šest tipova pneumatika: dva za kišu i četiri za suvo vreme |
U Australiji, to su mekane
/ srednje, za trku u Maleziji srednje / tvrde, za Kinu mekane / srednje kao i za četvrtu trku sezone, Bahrein mekane/srednje.
Sa nestrpljenjem Pirelli očekuje prvu trku, kako bi mogli da uporede rezultate
sa zimskih testova i sa trke koja se vozi po mnogo toplijem vremenu.
U odnosu na prošlu
godinu tokom zimske pauze pireli je promenio samo zadnje pneumatike. Smeša je
ostala ista ali je konstrukcija površine na kojoj se nanosi „guma“ nešto šira
kako bi se poboljšalo rasplinjavanje toplote po celoj površini pneumatika. Po procenama, neočekuju se više od dve promene pneumatika po trci. Naravno, uvek može biti izuzetaka, i to se odnosi posebno na trku u Bahreinu zbog visokih temaparatura.
Нема коментара:
Постави коментар