Izgleda
da bi sutra konačno mogli da dobijemo odgovor, koja dva vozača nastupaju za
McLaren. Iako je tim za četvrtak, 11.12.2014. zakazao konferenciju za novinare,
gde bi trebalo da budu objavljena ko je, praktično drugi vozač tima, u „vozačkim“
krugovima se već sada priča, da će to biti mladi, talentovani Danac Kevin
Magnussen.
Iako nije zvanično objavljeno, Fernando Alonso će voziti sledeće tri sezone u timu McLaren-Honda ( ugovor na tri godine, sa klauzulom istupanja ako posle druge godine tim ne bude najmanje treći u klasi konstruktora). Sa odugovlačenjem se čekalo, kako su vesti procurele, iz dva razloga. Prvi je tehnički, nezvanično se priča da Hondin motor ima problema sa pouzdanošću, da je pretežak i da troši puno goriva. Nešto me to podseća ne početak ove sezone i probleme Ferrarija i delimično Red Bulla.
Drugi razlog, nije ništa manje jednostavniji. Tiče se mesta šefa ekipe. Ron Dennis mora da pronađe novac do januara 2015. godine, kako bi isplatio deo suvlasnicima, Mansur Ojeehu i Holdingu Bahrain Mumtalakat. Jedni su za to da se na čelo ekipe vrati Martin Witmash!
I pored ovih neizvesnosti, postavlja se pitanje zašto Alonso odlazi u nešto što najblaže možemo opisati kao neizvesnost. Ralog je, neverovatna novčana ponuda koja nije mogla da ostavi Alonsa ravnodušnog. Ko plaća to? Honda, uz gratis motore ide i novčana injekcija ekipi Mclaren od 100 miliona (!) Dolara.
Iako nije zvanično objavljeno, Fernando Alonso će voziti sledeće tri sezone u timu McLaren-Honda ( ugovor na tri godine, sa klauzulom istupanja ako posle druge godine tim ne bude najmanje treći u klasi konstruktora). Sa odugovlačenjem se čekalo, kako su vesti procurele, iz dva razloga. Prvi je tehnički, nezvanično se priča da Hondin motor ima problema sa pouzdanošću, da je pretežak i da troši puno goriva. Nešto me to podseća ne početak ove sezone i probleme Ferrarija i delimično Red Bulla.
Drugi razlog, nije ništa manje jednostavniji. Tiče se mesta šefa ekipe. Ron Dennis mora da pronađe novac do januara 2015. godine, kako bi isplatio deo suvlasnicima, Mansur Ojeehu i Holdingu Bahrain Mumtalakat. Jedni su za to da se na čelo ekipe vrati Martin Witmash!
I pored ovih neizvesnosti, postavlja se pitanje zašto Alonso odlazi u nešto što najblaže možemo opisati kao neizvesnost. Ralog je, neverovatna novčana ponuda koja nije mogla da ostavi Alonsa ravnodušnog. Ko plaća to? Honda, uz gratis motore ide i novčana injekcija ekipi Mclaren od 100 miliona (!) Dolara.
![]() |
Trkačka porodica Magnussen: Otac Jan i mali Kevin |
Нема коментара:
Постави коментар