Dugo se pričalo o prelasku četvorostrukog svetskog prvaka Sebastian Vettala u tim iz Maranella. S jedne strane, takva odluka je pomalo kontradiktorna kada se zna da Ferrariju u poslednjih nekoliko sezona a naročito ove ne ide baš kako bi oni želeli. Pogrešna procena, da je prioritet aerodinamika a ne pogonska jedinica, bile su glavni razlog izuzetno loših performansi tokom cele sezone. Sada već bivši vozač Fernando Alonso je na par trka za momente zablistao zahvaljujući pre svega njegovom talentu za vožnju, dok druga "violina", povratnik u Ferrariju Kim Raikkonen, tokom cele sezone se mučio da se kvalifikuje u središnjici "grida".
Dolaskom Daniel Ricciarda u tim Red Bulla, koji se odmah snašao u novom okruženju i istovremeno prilagodio novim tehničkim pravilima - ponašanjima automobila na stazi, Vettel je od početka sezone, nestekavši potpuno poverenje u svoj Red Bull RB10 vozio daleko ispod svojih mogućnosti.
Odlučio je da potraži novu ekipu, iako se zna de je prilikom jednog intervjua 2008. godine izjavio da mu je želja da vozi za tim Ferrari, svoju zamisao je sproveo nedavno. Prvi kontakt, napravio je sa sada već otpuštenim Stefano Demenicalijem a prilikom posete fabrici i kupovine jednog "civilnog" Ferrarija ove godine, započeti su tajni pregovori.
Iako je dobio obaćenje od svog sada već bivšeg tima da će odmah nakon sezone moći da testira novi (za njega) automobil u Maranellu, to se nije desilo. naime, sam vlasnik Red Bulla Dietrich Mateschitz je zabranio vošnje Vettelu! Kako desna ruka bogatog austrijanca dr. Helmut Marko kaže, secanja i osečaj su još sveža. da bi se čto pre uklopio u novi tim Sebastian je odmah počeo sa učenjem italijanskog jezika. Kako on kaže, njemu je komunikacija sa inžinjerima izuzetno važna a kako se zna da italijanski tim ima i komunikaciju na italijanskom ne treba čuditi ovaj potez nemačkog vozača. U timu je odmah stekao simpatije i dobio nadimak "Sebastiano"! I na kraju, njegov automobilski idol Michael Schumacher isto je uradio kao i sada Vettel - potpisao je za Scuderiu.
Dolaskom Daniel Ricciarda u tim Red Bulla, koji se odmah snašao u novom okruženju i istovremeno prilagodio novim tehničkim pravilima - ponašanjima automobila na stazi, Vettel je od početka sezone, nestekavši potpuno poverenje u svoj Red Bull RB10 vozio daleko ispod svojih mogućnosti.
Odlučio je da potraži novu ekipu, iako se zna de je prilikom jednog intervjua 2008. godine izjavio da mu je želja da vozi za tim Ferrari, svoju zamisao je sproveo nedavno. Prvi kontakt, napravio je sa sada već otpuštenim Stefano Demenicalijem a prilikom posete fabrici i kupovine jednog "civilnog" Ferrarija ove godine, započeti su tajni pregovori.
Iako je dobio obaćenje od svog sada već bivšeg tima da će odmah nakon sezone moći da testira novi (za njega) automobil u Maranellu, to se nije desilo. naime, sam vlasnik Red Bulla Dietrich Mateschitz je zabranio vošnje Vettelu! Kako desna ruka bogatog austrijanca dr. Helmut Marko kaže, secanja i osečaj su još sveža. da bi se čto pre uklopio u novi tim Sebastian je odmah počeo sa učenjem italijanskog jezika. Kako on kaže, njemu je komunikacija sa inžinjerima izuzetno važna a kako se zna da italijanski tim ima i komunikaciju na italijanskom ne treba čuditi ovaj potez nemačkog vozača. U timu je odmah stekao simpatije i dobio nadimak "Sebastiano"! I na kraju, njegov automobilski idol Michael Schumacher isto je uradio kao i sada Vettel - potpisao je za Scuderiu.
![]() |
Tehnički direktor Ferraija Pat Fry (levo) u razgovoru sa Vettelom |
Нема коментара:
Постави коментар