Pomalo zvuči nestvarno ali je istinito. Mercedes koristi baterije jednog američkog proizvođača još od 2009. godine, kada je prvi put uveden hibridni pogon u Formuli 1. I da Vas podsetim, upravo je "novopečeni" Svetski prvak, Lewis Hamilton ostvario prvu pobedu na VN Mađarske! To je jedan od osnovnih tehničkih postulata koji su pridoneli ovogodišnjem uspehu Mercedes-AMG tima.
Sama baterija, tačna podatak se ne navodi, jer spada u domen " državne tajne", ima masu između 20-25kg. Nije tajna da se u tehničkim krugovima Formule 1, smatra da je masa baterije od preostala dva konkurenata, najmanja.
Ali kakve to veze ima sa Kinom. Verovali ili ne, paradoksalno je da se ta baterija sklapa u Kini. Nakon procesa proizvodnje, šalje se u amerčki grad Chicago gde se detaljno testira i prolazi strogi test kontrole a zatim se isporučuju u Veliku Britaniju, gde je sedište tima "Srebrne strele".
I još jedan detalj - baterija je sastavljeno od 191 ćelije! Tako su nakon osvojene šampionske titule u Formuli 1, kineski radnici postali svetski prvaci u proizvodnji "baterija" za Formulu 1.
Sama baterija, tačna podatak se ne navodi, jer spada u domen " državne tajne", ima masu između 20-25kg. Nije tajna da se u tehničkim krugovima Formule 1, smatra da je masa baterije od preostala dva konkurenata, najmanja.
Ali kakve to veze ima sa Kinom. Verovali ili ne, paradoksalno je da se ta baterija sklapa u Kini. Nakon procesa proizvodnje, šalje se u amerčki grad Chicago gde se detaljno testira i prolazi strogi test kontrole a zatim se isporučuju u Veliku Britaniju, gde je sedište tima "Srebrne strele".
I još jedan detalj - baterija je sastavljeno od 191 ćelije! Tako su nakon osvojene šampionske titule u Formuli 1, kineski radnici postali svetski prvaci u proizvodnji "baterija" za Formulu 1.
![]() |
Baterije "Made in China" - svetski prvaci |
Нема коментара:
Постави коментар