Evidentno je da je francuski dobavljac pogonskih agregata ove sezone razočarao svoje sledbenike a posebno timove koje snabdeva sa svojim pogonskim jedinicama. Svakako, da je tim četvorostrukog svetskog prvaka, Red Bull platio najveću cenu. Očekivalo se, da će Sebastian Vettel dostići niz od ped uzastopnih titula i tako se izjednačiti sa neprikosnovenim " Šumijem", ali razlika od nekih 70-80 "konja" je potvrdila da je nastupila era pogonskih jedinica a ne aerodinamike kao dominantan faktor uspeha.
Nedavno je jedan renomirani nemački automobilski časopis objavio, za mnoge iznenadjujuću vest, da bivši kondtruktor motora i osnivač kompanije Illmor, Švajcarac koji živi u Velikoj Britaniji, dolazi u Renault da "pomogne" francuskoj kompaniji kako bi što pre prevazišla manjak "konja" u svojoj mehaničkoj "štali".
Neverovatno brzo, stigao je demanti od Renaulta kako to nije tačno, Da tu ima nešto, potvrđuje i prisustvo slavnog konstruktora, koji ima ogromno iskustvo u konstrukciji turbo agregata (američka IndyCar serija krajem osmadesetih i devedesetih godina) u boksu ekipe Red Bull na poslednjoj ovogodićnjoj trci u Abu Dabiju.
Pri tome vađno je znati i da je poslednje dve sezone, prvak u američkoj IndyCar seriji, Scott Dixon (2013.) i Will Power (2014. godine voze upravo turbo motore koje je konstruisao Švajcarac koji je između ostalog u svojoj kući konstruisao svoje centralno grejanje!
Tako da bi to pojaćanje u redovima Red Bulla moglo da bude izuzetno delotovrno i da prekrati domonaciju Mercedesovih motora. Inače glavni dizajner Red Bulla Adrian Newey su poznanici od zajedničkog rada u McLaren-Mercedesu.
Nedavno je jedan renomirani nemački automobilski časopis objavio, za mnoge iznenadjujuću vest, da bivši kondtruktor motora i osnivač kompanije Illmor, Švajcarac koji živi u Velikoj Britaniji, dolazi u Renault da "pomogne" francuskoj kompaniji kako bi što pre prevazišla manjak "konja" u svojoj mehaničkoj "štali".
Neverovatno brzo, stigao je demanti od Renaulta kako to nije tačno, Da tu ima nešto, potvrđuje i prisustvo slavnog konstruktora, koji ima ogromno iskustvo u konstrukciji turbo agregata (američka IndyCar serija krajem osmadesetih i devedesetih godina) u boksu ekipe Red Bull na poslednjoj ovogodićnjoj trci u Abu Dabiju.
Pri tome vađno je znati i da je poslednje dve sezone, prvak u američkoj IndyCar seriji, Scott Dixon (2013.) i Will Power (2014. godine voze upravo turbo motore koje je konstruisao Švajcarac koji je između ostalog u svojoj kući konstruisao svoje centralno grejanje!
Tako da bi to pojaćanje u redovima Red Bulla moglo da bude izuzetno delotovrno i da prekrati domonaciju Mercedesovih motora. Inače glavni dizajner Red Bulla Adrian Newey su poznanici od zajedničkog rada u McLaren-Mercedesu.
![]() |
Mario Illeien u boksu time Red Bull |
![]() |
Stari poznanici: Mario Illein i Adrian Newey |
Нема коментара:
Постави коментар