Samo što je obelodanjeno ono o čemu automobilska javnost zna već mesec dana, da je Sebastian vettel budući član ekipe Ferrari, sportska javnost je (prijatno) iznenađena odlukom predsednika Ferrija Sergio Marchionnea.
Kako prenose italijanske sportske novine Gazzetta dello Sport, po nalogu lično predsednika najslavnijeg tima u Formuli 1, za sledeću sezonu biće angažovano novih 60 tehničara u Maranellu!Dolaskom u najstariju ekipu Formule 1 Sebastian Vettel, kao da je dao novu nadu da, "ubrizga" (na nemačkom ("einspritzung") novu enregiju timu koji je samo sa Alonsom potrošio pet godina da osvoji šampionsku krunu.
Nema sumnje, da je ovaj "scenario" sličan kada je sredinom devedesetih doveden Michael Schumacher u tim sa simbolom "propetog konjića". Ne treba zaboraviti, da brojne firme iz Nemačke, iz tehničkog segmenta, sarađuju sa timom iz Maranella. Samo par imena, dovoljno govori o kakvim se kapacitetima radi. Dugogodišnji partner koji Ferrari snabdeva sa "srcem" motora, a to su klipovi, jeste kompanija Mahle, zatim su tu i snabdevač amortizera ZF (takođe poznato ime automobilske industrije) kao i neke manje kompanije koje prave manje komponente za motor i menjače.
I konačno, tu su brojne kompanije iz Nemačke koje će sigurno iskoristiti, prisustvo četvorostrukog svetskog prvaka da promovišu (čitajte rekamiraju) svoje proizvode. Znači biće para i po onome bogati postaju bogatiji a siromašni....
Kako prenose italijanske sportske novine Gazzetta dello Sport, po nalogu lično predsednika najslavnijeg tima u Formuli 1, za sledeću sezonu biće angažovano novih 60 tehničara u Maranellu!Dolaskom u najstariju ekipu Formule 1 Sebastian Vettel, kao da je dao novu nadu da, "ubrizga" (na nemačkom ("einspritzung") novu enregiju timu koji je samo sa Alonsom potrošio pet godina da osvoji šampionsku krunu.
Nema sumnje, da je ovaj "scenario" sličan kada je sredinom devedesetih doveden Michael Schumacher u tim sa simbolom "propetog konjića". Ne treba zaboraviti, da brojne firme iz Nemačke, iz tehničkog segmenta, sarađuju sa timom iz Maranella. Samo par imena, dovoljno govori o kakvim se kapacitetima radi. Dugogodišnji partner koji Ferrari snabdeva sa "srcem" motora, a to su klipovi, jeste kompanija Mahle, zatim su tu i snabdevač amortizera ZF (takođe poznato ime automobilske industrije) kao i neke manje kompanije koje prave manje komponente za motor i menjače.
I konačno, tu su brojne kompanije iz Nemačke koje će sigurno iskoristiti, prisustvo četvorostrukog svetskog prvaka da promovišu (čitajte rekamiraju) svoje proizvode. Znači biće para i po onome bogati postaju bogatiji a siromašni....
Нема коментара:
Постави коментар