Odmah nakon završenih studija prava "komendatore" Enzo Ferrari, zaposlio je mladog perspektivnog pravnika Lucu Cordero di Montezemola u svom timu Formule 1. Ubrzo se takva odluka pokazala ispravnom, jer je sredinom sedamdesetih bilo Zlatno doba ekipe iz Maranella.
Niki Lauda je osvojio dve sampionske titule (1975 i 1977. godine.) a mladi Luca se pokazao savrsenim za poslove vođenja najslavnije ekipe u Formuli 1. Od tada se razvio poseban odnos izmedju Enza Ferrarija i Luci di Montezemola. Malo je poznato da su obojca imala jednu zajedničku osobinu. Naime, slavni konstruktor automobila i mladi pravnik koristili su naliv pera za potpisivanje. Ali tu nije kraj. Osobenost i jednog i drugog je bila da su koristili istu boju mastila, verovali ili ne, LILA boje!
Nakon 1977. godine Lauda, neočekivano napusta tim Ferrari i odlazi u ekipu Brabham a Luca di Montezemolo odlazi iz ekipe i posvecuje se poslovima u korporaciji FIAT (molim, nije Fijat!!!!). Medjutim tokom narednih godina, Ferrari upada u krizu i na nagovor vlasnika kompanije FIAT - Gianni Agnellija krajem 1991. godine vraca se u slavnu ekipu. Ubrzo angazuje francusku legendu automobilizma Jean Todta, koji dovlaci Michaela Schumachera i ubrzo je zavladala euforija uspeha "propetog konjića"
A šta Jean Todt ima zajedničko sa di Montezemolom i Ferrarijem uskoro.....
Niki Lauda je osvojio dve sampionske titule (1975 i 1977. godine.) a mladi Luca se pokazao savrsenim za poslove vođenja najslavnije ekipe u Formuli 1. Od tada se razvio poseban odnos izmedju Enza Ferrarija i Luci di Montezemola. Malo je poznato da su obojca imala jednu zajedničku osobinu. Naime, slavni konstruktor automobila i mladi pravnik koristili su naliv pera za potpisivanje. Ali tu nije kraj. Osobenost i jednog i drugog je bila da su koristili istu boju mastila, verovali ili ne, LILA boje!
Nakon 1977. godine Lauda, neočekivano napusta tim Ferrari i odlazi u ekipu Brabham a Luca di Montezemolo odlazi iz ekipe i posvecuje se poslovima u korporaciji FIAT (molim, nije Fijat!!!!). Medjutim tokom narednih godina, Ferrari upada u krizu i na nagovor vlasnika kompanije FIAT - Gianni Agnellija krajem 1991. godine vraca se u slavnu ekipu. Ubrzo angazuje francusku legendu automobilizma Jean Todta, koji dovlaci Michaela Schumachera i ubrzo je zavladala euforija uspeha "propetog konjića"
A šta Jean Todt ima zajedničko sa di Montezemolom i Ferrarijem uskoro.....
![]() |
Luca di Montezemolo slavi prvu pobedu Nikija Laude u Ferrariju 1974. godine na stazi Jarama u Španiji |
![]() |
Enzo Ferrari, Luca di Montezemolo i Niki Lauda |
Нема коментара:
Постави коментар