субота, 29. новембар 2014.

Treća smena


pored evidentne dominacije od početka sezone u timu Mercedes-AMG, nisu se uspavali. U Formuli 1 odavno se zna da nema odmora, ko izgubi samo nedelju-dve u razvoju automobila, komponenti i sistema kasnije, to plaća lošim rezultatima, gubitkom plasmana, a sa time sponzora i tako dalje.... U mnogim odeljenjima radi se čak u tri smene!
Niki Lauda i Totto Wolf to odlično znaju i svoje „momke“ su terali da i dalje rade praktično do poslednje trke. Golim okom, jedva vidljive estetske korekcije na aerodinamici tokom sezone su sasvim obična pojava kod svih ekipa. „Srebrne strele“ su tako na VN Kine predstavile novi nos, zatim u Španiji novo prednje krilo, u Japanu novi difuzor, a novi zadnji spojler imao je dve premijere: u Spa i Monci.
Pri tome ne treba zaboraviti odličan pogonski sklop, za koje mnogi misle da je glavni „faktor“ uspeha, pre svega „srebrnih“ ali i ostalih timova koji koriste Mercedesovu pogonsku jedinicu. Najbolji primer je ekipa Williams, koje je najprijatnije iznenadjenje ove sezone.
U 2015. godini tim Lotus može da bude (i sa pravom se očekuje) pravi primer „rehabilitacije“ jednog tima!
Pobednički automobil 2014. godine: Mercedes AMG F1 W05 01
 

Нема коментара:

Постави коментар