I pored evidentne
dominacije od početka sezone u timu Mercedes-AMG, nisu se uspavali. U Formuli 1 odavno se
zna da nema odmora, ko izgubi samo nedelju-dve u razvoju automobila, komponenti
i sistema kasnije, to plaća lošim rezultatima, gubitkom plasmana, a sa time
sponzora i tako dalje.... U mnogim odeljenjima radi se čak u tri smene!
Niki
Lauda i Totto Wolf to odlično znaju i svoje „momke“ su terali da i dalje rade
praktično do poslednje trke. Golim okom, jedva vidljive estetske korekcije na
aerodinamici tokom sezone su sasvim obična pojava kod svih ekipa. „Srebrne
strele“ su tako na VN Kine predstavile novi nos, zatim u Španiji novo prednje
krilo, u Japanu novi difuzor, a novi zadnji spojler imao je dve premijere: u
Spa i Monci.
Pri
tome ne treba zaboraviti odličan pogonski sklop, za koje mnogi misle da je
glavni „faktor“ uspeha, pre svega „srebrnih“ ali i ostalih timova koji koriste
Mercedesovu pogonsku jedinicu. Najbolji primer je ekipa Williams, koje je
najprijatnije iznenadjenje ove sezone.
U
2015. godini tim Lotus može da bude (i sa pravom se očekuje) pravi primer „rehabilitacije“
jednog tima!![]() |
Pobednički automobil 2014. godine: Mercedes AMG F1 W05 01 |
Нема коментара:
Постави коментар