понедељак, 15. фебруар 2016.

Takmičenje u buci

Od uvođenja hibridne tehnologije, najveće kritike pretrpelo je smanjivanje buke pogonskih agregata. Kao sastavni deo auzomobilizma (i naravno motora sa unutrašnjim sagorevanjem), ljubitelji Fomrule 1 (i naravno ostalih grana moto sporta na dva, četiri ili više točkova) bili su razočarani nivoom buke koja je izlazila iz izduvnih cevi.
Izduv Mercedesa: gornja glavna cev, dole dva izvoda iz wastegate ventila. Kupci motora, će moći sami da prave konfiguraciju
Konstruktori i Bernie Eccelestone su ubrzo po tom pitanju došli do zaključka da se tu mora nešto učiniti. Prošle godine bilo je malih pomaka a ove godine, zbog uvođenja dodatnih cevi iz „wastegate“ ventila, nivo buke biće povećan po nekim saznanjima i do 25 procenata.

Nedavno su pojedini timovi preko društvenih mreža „zagolicali“ maštu navijača, objavivši zvučne zapise njihovih motora za 2016. godinu. Šampionska ekipa, ponovo je otišla korak dalje (kao nedavno objavljivanjem detaljnih fotografija njihovog agregata za 2015. godinu) i pored zvučnog zapisa, objavila sliku krajnjih par centimetara izduvnog sistema na Mercedesovim motorima.

Нема коментара:

Постави коментар