Od uvođenja hibridne tehnologije, najveće kritike
pretrpelo je smanjivanje buke pogonskih agregata. Kao sastavni deo
auzomobilizma (i naravno motora sa unutrašnjim sagorevanjem), ljubitelji Fomrule
1 (i naravno ostalih grana moto sporta na dva, četiri ili više točkova) bili su
razočarani nivoom buke koja je izlazila iz izduvnih cevi.
![]() |
Izduv Mercedesa: gornja glavna cev, dole dva izvoda iz wastegate ventila. Kupci motora, će moći sami da prave konfiguraciju |
Konstruktori i Bernie Eccelestone su ubrzo po tom
pitanju došli do zaključka da se tu mora nešto učiniti. Prošle godine bilo je
malih pomaka a ove godine, zbog uvođenja dodatnih cevi iz „wastegate“ ventila,
nivo buke biće povećan po nekim saznanjima i do 25 procenata.
Nedavno su pojedini timovi preko društvenih mreža
„zagolicali“ maštu navijača, objavivši zvučne zapise njihovih motora za 2016. godinu.
Šampionska ekipa, ponovo je otišla korak dalje (kao nedavno objavljivanjem
detaljnih fotografija njihovog agregata za 2015. godinu) i pored zvučnog zapisa,
objavila sliku krajnjih par centimetara izduvnog sistema na Mercedesovim
motorima.
Нема коментара:
Постави коментар