Na prvi pogled novi McLaren nije predstavio ništa novo kada se pogleda
spoljni izgled karoserije. Razlog je krajnje jednostavan. Precizna GPS merenja
(najnoviji trend u F1) pokazala su da je aerodinamika McLarena izuzetno
efikasna i da su merenja brzine u krivinama skoro identične sa ostalim
konkurentima. To znači da je karoserija po pitanju aerodinamike optimizovana a
najveći problem, je pogonski sklop koji nepruža dovoljno snage vozačima, čija
pouzdanost preti da kompletan projekat možda dovede i pod pitanje opstanka..
Poznavajući japansku upornost, pedantnost ali i finnasijske resurse, mala je
verovatnoća da će do toga doći.
![]() |
McLaren Honda MP4-31: napred S kanal, pozadi tanak oblik karoserije |
I dalje McLarenovi aerodinamičari favorizuju elegantan tanak zadnji deo, dok
je na prednjem delu vidljiv sistem „S“ kanala usmeravanja vazduha. Sa donje
strane nalazi se mali otvor, koji gledano iz profila podseća na latinično slovo „S“
i sa gornje strane taj vazduh izlazi ispred vozača i preusmerava se oko
kokpita, usisnika za vazdih i dalje prema zadnjem delu bolida.
Hondini stručnjaci su prepoznali nedostatke stare pogonske jedinice i nakon
promena (dimenzija) turbo punjača ali i kompletnog elektro segmenta, ove godine
očekuju značajnije rezultate i napredak u plasmanu.
Нема коментара:
Постави коментар