уторак, 23. фебруар 2016.

Srce novog Ferrarija: Motor 059/5

Jedna od najvećih promena kod novog Ferrarija SF16-H trebalo bi da značajno unapredi performanse „crvene boginje“ i pomogne Vettelu i Raikkonenu da dostignu performanse Mercedesa i da pokušaju da osvoje titulu nakon deset „sušnih“ godine.
Modifikacije na pogonskoj jedinici Ferrarija SF16-H
Tehnički direktor pognoske jedinice Mattia Binotto, sa svojom ekipom inženjera, uveli su određene modifikacije kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem ali i na elektro jedinici. Po prvi put, Ferrari primenjuje varijabilni sistem dovoda goriva i ohlaženog vazduha u cilindre motra (na slici pod br. 5) po ugledu na Mercedes. Ovaj zahvat omogušava lakše disanje i bolje reagovanje na “gas” motora. Uvođenjem većeg interkulera (dva komada) kao i njegovo premeštanje na novu poziciju (broj 1), poboljšaće kompletne performanse motora. Takođe, nova je pozicija kao i dimenzije, rezervoara za ulje (broj 4). MGU-H (broj 2) jedinica je ostala na istom mestu, dok je MGU-K (broj 3), postavljena nisko, na levoj strani motora.
Na kraju, kvačilo više nije ugrađeno u motorno kućištne, već je premešteno u menjačku kutiju (broj 6).



Нема коментара:

Постави коментар