Jedna od
najvećih promena kod novog Ferrarija SF16-H trebalo bi da značajno unapredi
performanse „crvene boginje“ i pomogne Vettelu i Raikkonenu da dostignu
performanse Mercedesa i da pokušaju da osvoje titulu nakon deset „sušnih“
godine.
![]() |
Modifikacije na pogonskoj jedinici Ferrarija SF16-H |
Tehnički
direktor pognoske jedinice Mattia Binotto, sa svojom ekipom inženjera, uveli su
određene modifikacije kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem ali i na elektro
jedinici. Po prvi put, Ferrari primenjuje varijabilni sistem dovoda goriva i ohlaženog vazduha u cilindre motra (na slici pod br. 5) po ugledu na Mercedes. Ovaj zahvat omogušava
lakše disanje i bolje reagovanje na “gas” motora. Uvođenjem većeg interkulera (dva
komada) kao i njegovo premeštanje na novu poziciju (broj 1), poboljšaće
kompletne performanse motora. Takođe, nova je pozicija kao i dimenzije,
rezervoara za ulje (broj 4). MGU-H (broj 2) jedinica je ostala na istom mestu, dok je MGU-K (broj 3), postavljena nisko, na levoj strani motora.
Na kraju,
kvačilo više nije ugrađeno u motorno kućištne, već je premešteno u menjačku
kutiju (broj 6).
Нема коментара:
Постави коментар