Poslednji tim koji je
predstavio svoj automobil pred početak sutrašnje druge predsezonske nedelje
testova u Barceloni, jeste švajcarski tim Sauber. Da ne proizvode samo čokolade,
satove i po nekim pružaju najbolje bankarske usluge na Svetu, skoro dveipo
decenije Švajcarska uspeva da opstane sa privatnim timom automobilskog
ljubitelja Peter Paul Saubera.
Nakon dve
razočaravajuće godine, ekipa Sauber ulazi u novu sezonu sa velikim planovima ali
i nešto izmenjenom strategijom kada je u pitanju razvoj automobila. Prethodni
model, bio je na neki način na kraju svog razvojnog puta i novopostavljeni
tehnički direktor Mark Smith je objasnio: „U razvoju Saubera C35 ovog puta smo
otišli u drugom pravcu. Promenili smo našu filosofiju u smislu da želimo da razvijamo
aerodinamički automobil. To ne zvuči puno, ali uticaj u razvoju automobila je
značajan“.
![]() |
Sauber C35 |
![]() |
"Vitkiji" zadnji deo kao i novi spojler |
Pored
pogonske jedinice (koja dolazi od Ferrarija), značajna unapređenja su napravljana
na kompletnoj aerodinamici. Ovogodišnji novi dizajn Ferrarijevog menajča, uklapa
se u trend tankog i uzanog kraja automobila. To direktno utiče na efikasnost
aerodinamike. Stranice su kompaktnije i uske. Za uzvrat, sistem hlađenja je
efikasniji. Glavni akcenat je u smanjivanju mase automobila, kako bi inženjeri
imali više prostora da presporede masu. Najveća promena je vidljiva na zadnjem
krilu, koje je sada urađeno po uzoru na Ferrari, pojačano sa dva podupirača sa donje
strane. Na predstojećim testovima, tim ima ambiciozne planove da sakupe što više
podataka, kako bi prošlogodišnje nedostatke u mehaničkom „gripu“ (prijanjanje),
kao i u pogledu prenosa snage, elininisali i vozačima pružili mnogo upravljiviji automobil za trke.
Da li će
nakon četiri dana testiranja uspeti u svojoj zamilsi, videćemo 20. marta, nakon
prve trke Formule 1?
Нема коментара:
Постави коментар