Datum 03. 02. 2016.
Mesto: Guyancourt (25 km jugozapadno od prestonice Francuske). Događaj:
Prezentacija novog tima u Formuli 1: Renault.
![]() |
Renault R S 16 |
Poznati automobilski
koncern iz Francuske – Renault prezentovao je mnogo noviteta u svom tehnološkom
centru. Ovde su nastali mnogi novi modeli, sa ovog mesta su pokrenuta oba
starta Renaulta u Formuli 1, 1977. i 2002. godine.
![]() |
Test vozač Esteban Ocon, Jolyon Palmer, predsednik Carlos Ghosn i Kevin Magnussen |
Novi automobil sa
oznakom RS 16 je prerađena verzija prošlogodišnjeg modela Lotus E23. Automobil je
obojen u crno sa mali aplikacijama žute boje. Najveće iznenađenje je
angažovanje Kevina Magnussena, koji je zamenio „petro dolarima“ finansiranog
Venecuelanca Pastor Maldonada. Odluka je po rečima čelnih ljudi Renault F 1
tima, bila logična, jer pored novčane pomoći Maldonada, tim je imao više štete
od njegovih stalnih udesa i izletanja sa staze. Sa druge strane, Magnussen važi
za jednog od najtalentovanijih vozača mlađe generacije. Drugi pilot je Jolyon Palmer,
sin nekadašnjeg vozača Formule 1, inače stomatologa Johnatan Palmera. „Zubar“ je
dotirao 10 miliona evra za sina za mesto u ekipi.
![]() |
Na opšte iznenađenje, poslednja "amazonka" Formule 1: Carmen Jorda u dresu Renaulta |
Šef tima je Frederic Vasseur ( do skora šef ekipe ART, koja je nastupala u GP2 i GP3 seriji ), Sportski direktor
je Cyril Abiteboul.
Tehnički direktor je Bob Bell, koji je bio jedan od tvoraca pobedničkog
automobila Mercedes. Direktor motornog sektora je Remi Taffin. Iako se nagađalo da bi Alain Prost (četovrostruki svetski prvak) mogao biti šef tima, ona je zadržao poziciju „ambasadora“
marke Renault. U motornom sedištu, Viry-Chatillonu, vaoma važno mesto, imaće konsultant Mario Illien, koji treba svojim ogromnim iskustvom da pomogne posrnulom „čeličnom konju“ Renaulta, da
pomogne da napravi pravi pomak po pitanju snage i pouzdanosti. Dva su osnovna
problema kod same pogonske jedinice. Manjak od oko 60 „konja“ i višak mase
pogonske jedinice, od desetak kilograma kada je u pitanju vodeći u klasi
Mercedes.
Dosadašnji vodeći čovek tima, luksemburžanin Gerrad Lopez, zadržao je
10% vlasništva nad timom.
Нема коментара:
Постави коментар