четвртак, 4. фебруар 2016.

Kozmetička prezentacija Renaulta: Novi automobil RS16 (I. Deo)

Datum 03. 02. 2016. Mesto: Guyancourt (25 km jugozapadno od prestonice Francuske). Događaj: Prezentacija novog tima u Formuli 1: Renault.

Renault R S 16
Poznati automobilski koncern iz Francuske – Renault prezentovao je mnogo noviteta u svom tehnološkom centru. Ovde su nastali mnogi novi modeli, sa ovog mesta su pokrenuta oba starta Renaulta u Formuli 1, 1977. i 2002. godine.
Test vozač Esteban Ocon, Jolyon Palmer, predsednik Carlos Ghosn i Kevin Magnussen
Novi automobil sa oznakom RS 16 je prerađena verzija prošlogodišnjeg modela Lotus E23. Automobil je obojen u crno sa mali aplikacijama žute boje. Najveće iznenađenje je angažovanje Kevina Magnussena, koji je zamenio „petro dolarima“ finansiranog Venecuelanca Pastor Maldonada. Odluka je po rečima čelnih ljudi Renault F 1 tima, bila logična, jer pored novčane pomoći Maldonada, tim je imao više štete od njegovih stalnih udesa i izletanja sa staze. Sa druge strane, Magnussen važi za jednog od najtalentovanijih vozača mlađe generacije. Drugi pilot je Jolyon Palmer, sin nekadašnjeg vozača Formule 1, inače stomatologa Johnatan Palmera. „Zubar“ je dotirao 10 miliona evra za sina za mesto u ekipi.

Na opšte iznenađenje, poslednja "amazonka" Formule 1: Carmen Jorda u dresu Renaulta
Šef tima je Frederic Vasseur ( do skora šef ekipe ART, koja je nastupala u GP2 i GP3 seriji ), Sportski direktor je Cyril Abiteboul. Tehnički direktor je Bob Bell, koji je bio jedan od tvoraca pobedničkog automobila Mercedes. Direktor motornog sektora je Remi Taffin. Iako se nagađalo da bi Alain Prostetovrostruki svetski prvak) mogao biti šef tima, ona je zadržao poziciju ambasadora“ marke Renault. U motornom sedištu, Viry-Chatillonu, vaoma važno mesto, imaće konsultant Mario Illien, koji treba svojim ogromnim iskustvom da pomogne posrnulom „čeličnom konju“ Renaulta, da pomogne da napravi pravi pomak po pitanju snage i pouzdanosti. Dva su osnovna problema kod same pogonske jedinice. Manjak od oko 60 „konja“ i višak mase pogonske jedinice, od desetak kilograma kada je u pitanju vodeći u klasi Mercedes. 
Dosadašnji vodeći čovek tima, luksemburžanin Gerrad Lopez, zadržao je 10% vlasništva nad timom.

Нема коментара:

Постави коментар