среда, 24. фебруар 2016.

Predstavljanje automobila: Toro Rosso STR11

Sestrinski tim velikog Red Bulla, Toro Rosso relativno kasno je završio razvoj automobila, pa su na prvim predsezonskim testovima bili obojeni radnom bojom. Jedan od glavnih razloga za kašnjenje, je relativno duga neizvesnost krajem prošle sezone, kada je u pitanju snabdevač pogonskim agregatima. U poslednjem minutu, Ferrari je odlučio da tim iz Faenze, snabdeva svojim agregatima u 2016. godine. Reč je o verziji Ferrarijevog hibridnog pogona, specefikacije iz 2015. Godine, tačnije sa poslednje trke u Abu Dhabiju.
Toro Rosso STR11

Zadnje krilo - zanimljivi dizajnerski detalji

Zbog Ferrarijeve pogonske jedinice - prednost od jedne sekunde
Tačke montiranja pogonskih agregata su slične kod svih proizvođača, međutim najveći problem su eksterne komponente, koje su kod italijanskog proizvođača nešto većih gabarita nego kod francuskog Renaulta. Velike izmene na aerodinamici prepoznatljive su pre svega kod usisnika za vazduh kao i stranica – bokova automobila. Takođe i donja ivica zadnjeg spojlera, ima zanimljivih detalja. Ispred vozača, odmah iza prednje osovine, Toro Rosso je primenio takozvani „s“ kanal za opstrujavanje vazduha.


Zahvaljujući Ferrarijevoj snazi, prvi proračuni su pokazali da će za čitav sekund ovogodišnjja verzija biti brža u porešenju sa prošlogodišnjim automobilom. Pojednici predvišaju d au prvoj polovoni sezone Toro Rosso bude brži i od Red Bulla !

Нема коментара:

Постави коментар