Sestrinski tim velikog Red Bulla, Toro Rosso relativno kasno je završio
razvoj automobila, pa su na prvim predsezonskim testovima bili obojeni radnom
bojom. Jedan od glavnih razloga za kašnjenje, je relativno duga neizvesnost
krajem prošle sezone, kada je u pitanju snabdevač pogonskim agregatima. U
poslednjem minutu, Ferrari je odlučio da tim iz Faenze, snabdeva svojim
agregatima u 2016. godine. Reč je o verziji Ferrarijevog hibridnog pogona,
specefikacije iz 2015. Godine, tačnije sa poslednje trke u Abu Dhabiju.
![]() |
Toro Rosso STR11 |
![]() |
Zadnje krilo - zanimljivi dizajnerski detalji |
![]() |
Zbog Ferrarijeve pogonske jedinice - prednost od jedne sekunde |
Tačke montiranja pogonskih agregata su slične kod svih proizvođača, međutim
najveći problem su eksterne komponente, koje su kod italijanskog proizvođača
nešto većih gabarita nego kod francuskog Renaulta. Velike izmene na
aerodinamici prepoznatljive su pre svega kod usisnika za vazduh kao i stranica –
bokova automobila. Takođe i donja ivica zadnjeg spojlera, ima zanimljivih
detalja. Ispred vozača, odmah iza prednje osovine, Toro Rosso je primenio
takozvani „s“ kanal za opstrujavanje vazduha.
Zahvaljujući Ferrarijevoj snazi, prvi proračuni su pokazali da će za čitav
sekund ovogodišnjja verzija biti brža u porešenju sa prošlogodišnjim
automobilom. Pojednici predvišaju
d au prvoj polovoni sezone Toro Rosso bude brži i od Red Bulla !
Нема коментара:
Постави коментар