недеља, 15. јануар 2017.

Renault i Honda sa novim konceptom motora.

Za sve timove od ove sezone važi jedan zajedndički imenitelj. Početak je za sve isti. Zbog novih pravila koji podrazumevaju izmenejna aerodinamička rešenja kao i šire pneumatike, svi timovi počinju od „čistog lista papira“.

Kako se iz redova Renaulta ali i Honde najavljuje, njihov kompletno novi dizajn motora, treba da skine sa trona Mercedes, kao proizvođača hibridnog pogona. Ova godina, 2017. biće test proba za koncept Mercedesa.
Honda za 2017. godinu: novi motor / kopija Mercedesovog koncepta
Kako su iz Renaulta najavili, kompletno novi motor sa unutrašnjim sagorevanjem, treba da isporuči više snage i da zadrži pouzdanost, koju je francuski proizvođač stekao tokom 2016. godine, nakon dve godine početničkih problema. „Aktuelni motor došao je do kraja svog razvoja. Morali smo da napravimo novi, kako bi napravili korak napred“ izjavio je sada već bivši šef francuskog tima Frederic Vasseur. Nešto izmenjena struktura V6 turbo agregata, prema pravilima koja važe od ove sezone, moći če tokom godine da se nadograđuju kao posledica ukidanja „tokena“ ili žetona.

Honda, koja se poslednja uključila u „hibridnu eru“ Formule 1, protekle dve sezone bila je na pravim mukama. kako bi sa svojom hibridnom jedinicom dostigla konkurente. Za ovu sezonu, pripremaju potpuno novi agregat, koji će biti kopija Mercedesovog motora. To znači, da će japanski konstruktori primeniti isti princip kao i „srebrni“, turbo-punjač će biti razdvojen. Kompresorski deo će se nalaziti sa prednje strane motora a turbina, na kraju. Između će biti smeštena MGU-H jedinica. McLarenov tehnički dirketor Tim Goss, je tim povodom kratko izjavio: Honda je u 2017. godini, promenila arhitekturu i izgled. Ovo bi trebalo da koristi kod snage ali i kod kompletnog paketa“.
Nova mlaznica kod Ferrarijevog motora sa više otvora

Cilj: bolje raspoređivanje goriva u komori = više snage

Ne treba zaboraviti ni Ferrari. Njihov prioritet na pogonskoj jedinici, jeste povećanje efikasnosti hibrodnog sistema i turbo-punjača. Najveće „gradilište“ kod Ferrarijevog V6 motora biće komora za sagorevanje. Novi sistem ubrizgavanja, sa više otvora (koji rade zajedno sa nemačkom firmom Mahle – koja isporučuje klipove) treba da ostvari veću snagu motora. Nezvanične informacije, govore da su na ovaj način Italijani „pronašli“ novih 50 KS (!) u motoru i da se približavaju magičnoj brojci od 1000 KS sistemske snage !

U 2017. godini, pored novog izgleda, pojaviće se i čitava ergela novih „čeličnih konja“!


Нема коментара:

Постави коментар