Malobrojni su primeri, gotovo da ih i nema u istoriji
Fomrule 1 da šampionska ekipa na prelasku između dve sezone, pretrpi kadrovske promene, kao tim Mercedes-AMG. Neočekivanom odlukom Nica Rosberga, da se povuče
nakon osvajanja titule Svetskog prvaka i odlazak tehničkog direktora Paddy
Lowea, svakako su težak udarac za jednu ekipu.
![]() |
Komadanje "Zvezde": Olazak Nica Rosbergs i Paddy Lowea ozbiljno će "prodrmati" tim |
Zabrinutost šampionskog tima, je veća zbog činjenice da
kadrovska rokada dolazi na početku jedne nove "aero-tehničke revolucije" u
Formuli 1. Da bi se zaustavila dominacija jednog tima, povećala dinamika samih
trka, međunarodna sportska federacije je propisala, nova, pre svega aerodinamička
pravila za predstojeću sezonu. Za sve timove (naročito za one “siromašne”) otežavajuća okolnost je nedovoljan broj testova, odnosno njihova zabrana. U
jednom visoko tehnološkom sportu, simulacija je odlična zamena za skupe testove, ali pravo stanje stvari, jeste kada bolidi izaću na stazu i simuliraju razne
vidove dinamike, opterećenja kao i podešenost pojedinih segmenata njihove
vredne mašinerije. To nas dovodi do paradoksa, da je Formula 1 jedini sport gde nemate testiranja!!!
Odlaksom dva čoveka “srebrni” su poretrpeli ozbiljan
udarac i ukoliko ove godine ponove uspeh iz predhodnih tri, to će svakako biti
najveća nagrada, za tim britansko-nemačku alijansu sa skoro 1500 ljudi na
platnom spisku.
Нема коментара:
Постави коментар