Za razliku od prethodne trke u Monte Carlu, staza na
ostrvu Notre Dame, je kompletno drugačijeg karaktera. Snaga pogonske jedinice i
pouzdane kočnice, su od presudnog faktora za pobedu na trci Formule 1 za VN Kanade.
Zbog toga su mnogi timovi pripremili unapređenja svojih automobila. Ferrari kao
i Honda, su ugradili najnoviju specifikaciju turbo punjača, Mercedes je pored
rada na pouzdanosti, unapredio svoju aerodinamiku a ostali timovi su došli sa
menje ili više dorada na svojim automobilima.
![]() |
Udes Felipe Masse |
![]() |
Red Bull odustao od ugradnje novog "nosa" koji je kraći za 15 mm od postojeće verzije |
![]() |
Publika pozdravlja Lewis Hamiltona |
Prvi slobodni trening, pripao je aktuelnom svetskom
prvaku i na neki način specijalisti za kanadski „gran pri“ – Lewis Hamiltonu. Ipak
njegova vožnja nije prošla idealno. Imao je nekoliko oštrih kočenja (točak
automobila blokrira i vozač nama više kontrolu upravljanja nad bolidom) i „čudnih“
putanja na stazi. Njegov timski kolega, Nico Roosberg zauzeo je drugo mesto na
prvom slobodnom trening. Sebastian Vettel kao i Kimi Raikkonen očekuju mnogo od
novog turbo punjača u motoru Ferrarija ali i novoj zadnjoj osovini na njihovom
bolidu sa oznakom SF-16H. Pritisak do ostvare prvu pobedu je veliki.
U poslednjem trenutku, tim u usponu Red Bullje odustao od
ugradnje novog nosa, koji je za 15 mm kraći od postojećeg, ali oba vozača su
dobila – jači Renaultov agregat za 35 „konja“.
Jedan od najupečatljivijih događaja prvog treninga, bio
je udes Felipe masse koji je dobro
oštetio zadnji deo svog Williamsa FW38.
Sa najboljim vremenom i na drugom slobodnom treningu,
Lewis Hamilton je bio čovek dana u Montrealu. „To je bio veličanstven dan.
Uživam da vozim ovde, trenutno je fokus da raumemom pneumatike. Nadam se da će
vreme i dalje ostati ovakvo kao i da će fanovi uživati“ izjavio je Hamilton
koji već ima četiri pobede (2007, 2010, 2012, 2015.) na stazi Gille Villeneuve.
Njegov timski kolega i trenutno vodeći u
šampionatu Sveta Nico Rosberg nije moga da prati trostrukog svetskog prvaka. Razlika
je bila preko pola sekinde, što je u svetu Formule 1 puno.
Rezultati I slobodnog treninga:
1
|
44
|
1:14.755
|
|||||
2
|
6
|
1:15.086
|
|||||
3
|
5
|
1:15.243
|
|||||
4
|
33
|
1:15.553
|
|||||
5
|
7
|
1:15.618
|
|||||
6
|
77
|
1:16.301
|
|||||
7
|
27
|
1:16.464
|
|||||
8
|
55
|
1:16.543
|
|||||
9
|
11
|
1:16.577
|
|||||
10
|
14
|
1:16.663
|
|||||
11
|
3
|
1:16.734
|
|||||
12
|
22
|
1:16.788
|
|||||
13
|
8
|
1:17.008
|
|||||
14
|
19
|
1:17.065
|
|||||
15
|
26
|
1:17.310
|
|||||
16
|
21
|
1:17.319
|
|||||
17
|
12
|
1:17.855
|
|||||
18
|
88
|
1:18.103
|
|||||
19
|
9
|
1:18.129
|
|||||
20
|
20
|
1:18.409
|
|||||
21
|
94
|
1:18.453
|
|||||
22
|
30
|
1:18.583
|
![]() |
Rezultati II slobodnog treninga |
Mehaničari Williamsa, popravili su bolid Felipe Masse i
on je vozio drugi slobodni trening, postigavši 13 vreme sa zaostatkom od 1,3
sekundi.
Naknadnim telemetrijskim podacima ali i GPS merenjima,
utvrđeno je da je Nico Rosberg vozio za
jedan stepen prenosa više, dakle manji broj obrtaja = manja krajnja brzina i da
je to razlog slabijem vremenu!
Нема коментара:
Постави коментар