петак, 10. јун 2016.

Mercedes unapredio aerodinamiku.

Pred VN Kanade, mnogi timovi su doradili, unapredili, modifikovali svoje automobile za trku na ostrvu Notre Dame u Montrealu. Izuzetno zahtevna staza, kada je u pitanju snaga pogonske jedinice, kočnice ali i aerodinamički paket, svakog bolida.
Prednje krilo, nova verzija na slici - gore
Najviši elemenat prednjeg krila (natpis Petronas), dobio je dodatne proreze

Poznato je da u Formuli 1 konkurencija nikada ne spava. Iako je tim Mercedes-AMG sa Nicom Rosbergom vodeći u šampionatu, britansko-nemačka alijansa, ne sedi skrštenih ruku. Kao što je ovde već pisano, novi aerodinamički paket, treba da pomogne „čeličnoj ergeli konja“ da svu svoju snagu iskoristi na najbolji mogući način. Prednji spojler je modifikovan, posebno poslednje, najviše krilo, koje je dobilo dodatne elemente. Prednji spojler je izuzetno važan u aerodinamičom smislu, jer se tu generiše strujanje vazduha iznad ali i ispod vozila i na bokovima automobila. Da bi efekat bio u potpunosti iskorišćen, važno je preusmereni vazduh iskoristiti u najboljoj meri sa zadnjim krilom, koji omogućuje aerodinamički potisak na pognonskim točkovima. On treba da bude optimalan, da omogućava adekvatno prijanjanje automobila bez preteranog trošenja zadnjih pneumatika. Zbog toga je Mercedes za trku u Kanadi, pripremio posebno zadnje krilo. U poređenju sa prethodnom verzijom (koja je takođe prisutna na kanadskom tlu, radi testova za sledeći trku – Baku !!!) razlika je u gornjem elementu, koje se na krajevima blago spušta.

Novi zadnji spojler - blago spušteni krajevi

Stara verzija, test za trku VN Evrope, staza Baku
Sa najsnažnijim motorom u karavanu Formule 1, unapređenoj aerodinamici, „srebrne strele“ su spremne za trku na stazi Gilles Villeneuve. 

Нема коментара:

Постави коментар