Pred trku u Bakuu, većina timova je radila na
optimizaciji aerodinamike. Mercedes je doneo zadnji spojler u obliku „kašike“
ili kako su ga neki nazvali „banane“. Takođe, skinuli su mali zadnji spojler
iznad izduvne cevi, koji se naziva „monekey seat“.
![]() |
Veće ispupčenje za veći hladnjak |
![]() |
Proslav trećeg mesta Sergia Pereza |
Ferrari je sitnim korekcijama na svojoj
aerodinamici (manje ivice na prednjem spojleru) takođe bio spreman za
premijernu trku u Azerbejdžanu. Mala ekipa Force India sa 385 zaposlenih ljudi
(u poređenju sa Ferrarijevih 1250 – stvarno mala ekipa !) glavne izmene na svom
bolidu VJM09 uradila je ispod zadnje haube. Hladnjak za ERS je povećan, kako bi
poboljšali hlađenje za hardver sistema za povraćaj energije. Kada MGU-K dobija
električnu enregiju iz kočenja, pri čemu ima optimalno hlađenje, može kod
oštrih zona kočenja više energije da oslobodi na dugačkim pravcima. Tako se
dobija više sistemske enrgije koje vozač ima na raspolaganju.
Najbolji primer je bila trka. Pozitivno dejstvo
tima Force India se videlo na trci kada su vozači mogli MGU-K više da opterećuju,
samim tim, da dobijaju više snage iz svoje hibridne jedinice. Tako je objašnjen
jedan deo uspeha Sergia Pereza, kada se popeo na podijum za VN Evrope u Azerbejdžanu.
Нема коментара:
Постави коментар