недеља, 15. новембар 2015.

Prvi i drugi slobodni trening za VN Brazila

Karavan Formule 1 stigao je u najveću zemlju Južne Amerike – Brazil. Zemlja koja je tek sedamdesetih godina otkrila da pored sportova sa „loptom“ ima i zanimljivijih, izazovnijih, uzbudljivijih sportova, kao što je npr. Fomrula 1. Slavni Emmerson „Emmo“ Fittipaldi prvi je brazilsku zasavu doveo do šampionskog pehara, pa preko Jose Carlos Pace, Nelson Piqueta do upoređivanog sa Bogom, Ayrton Sennom da Sylvom, Brazilski vozači su ostavili traga u Formuli 1.

Emmerson Emmo Fittipaldi: prvi brazilski svetski prvak, sa ekipom McLaren do titule 1972. godine

Izbočina na automobilima Mercedes-AMG: S kanal
Prvi i drugi treninzi su prošli u testiranju „set-upa“ pred trku, isprobavanje izdržljivosti pneumatika i ostala unapređenja, koje većina timova sprovodi tokom kompletne sezone. Pojedini timovi su iskoristili i testirali moguće aerodinamičke varijacije za narednu sezonu. Najviše pažnje, privikao je šampionski tim Mercedes-AMG, koji je na prednjem delu isprobavao takozvani S kanal, skriven ispod jednog ispupčenja na sredini prednjeg dela svojih „srebrnih strela“. To nije ništa novo, i ostali timovi (Red Bull, Force India, Ferrari) su takođe proveravali sistem novog kanalisanja vazduha ranije.
Rezultati I. slobodnog treninga

Rezultati II. slobodnog treninga
 
Daniel Ricciardo je prvi dobio novi, unapređeni Renaultov motor. Iako je bilo najavljeno da su upotrebili 11 “žetona“ („tokena“), ispostavilo se da je prava brojka od sedam iskorišćenih „tokena“. Daniil Kvyat je koristio stari tip pogonske jedinice. Lewis Hamilton i Nico Rosberg su se izmenjivali po broju najboljih vremena, dok su oba vozača Ferrarija, Vettel i Raikkonen najbliži performansama „strela“. Svi vozači su imali problema sa ležanjem svojih bolida, jer su u prethodnih nekoliko meseci, izvedeni opsežni radovi na prilazu boksovima, nadogradnja istih kao i promena asfalta na autodromu, nisu dozvoljavali takmičenja (čitajte trke) u prethodnom periodu, tako da je sloj asfalta prljav, bez tragova slepljenih ostataka pneumatika. Sveže ofarbani ivičnjaci, su ostavljali svoj „potpis“ na pneumaticima vozača koji su izletali ili sekli krivine.

Нема коментара:

Постави коментар