Karavan Formule 1 stigao je u najveću zemlju Južne Amerike – Brazil.
Zemlja koja je tek sedamdesetih godina otkrila da pored sportova sa „loptom“
ima i zanimljivijih, izazovnijih, uzbudljivijih sportova, kao što je npr.
Fomrula 1. Slavni Emmerson „Emmo“ Fittipaldi prvi je brazilsku zasavu doveo do
šampionskog pehara, pa preko Jose Carlos Pace, Nelson Piqueta do upoređivanog
sa Bogom, Ayrton Sennom da Sylvom, Brazilski vozači su ostavili traga u Formuli
1.
 |
Emmerson Emmo Fittipaldi: prvi brazilski svetski prvak, sa ekipom McLaren do titule 1972. godine |
 |
Izbočina na automobilima Mercedes-AMG: S kanal |
Prvi i drugi treninzi su prošli u testiranju „set-upa“ pred trku, isprobavanje
izdržljivosti pneumatika i ostala unapređenja, koje većina timova sprovodi
tokom kompletne sezone. Pojedini timovi su iskoristili i testirali moguće
aerodinamičke varijacije za narednu sezonu. Najviše pažnje, privikao je
šampionski tim Mercedes-AMG, koji je na prednjem delu isprobavao takozvani S
kanal, skriven ispod jednog ispupčenja na sredini prednjeg dela svojih „srebrnih
strela“. To nije ništa novo, i ostali timovi (Red Bull, Force India, Ferrari)
su takođe proveravali sistem novog kanalisanja vazduha ranije.
 |
Rezultati I. slobodnog treninga |
 |
Rezultati II. slobodnog treninga
|
Daniel Ricciardo je prvi dobio novi, unapređeni Renaultov motor. Iako je
bilo najavljeno da su upotrebili 11 “žetona“ („tokena“), ispostavilo se da je
prava brojka od sedam iskorišćenih „tokena“. Daniil Kvyat je koristio stari tip
pogonske jedinice. Lewis Hamilton i Nico Rosberg su se izmenjivali po broju
najboljih vremena, dok su oba vozača Ferrarija, Vettel i Raikkonen najbliži
performansama „strela“. Svi vozači su imali problema sa ležanjem svojih bolida,
jer su u prethodnih nekoliko meseci, izvedeni opsežni radovi na prilazu
boksovima, nadogradnja istih kao i promena asfalta na autodromu, nisu
dozvoljavali takmičenja (čitajte trke) u prethodnom periodu, tako da je sloj
asfalta prljav, bez tragova slepljenih ostataka pneumatika. Sveže ofarbani ivičnjaci,
su ostavljali svoj „potpis“ na pneumaticima vozača koji su izletali ili sekli
krivine.
Нема коментара:
Постави коментар