Za VN Italije u Monzi, Mercedes je
upotrebio (i testirao) modifikovanu pogonsku jedinicu za 2016. godinu. Iako
domiraju drugu godinu za redom, “srebrne strele” u skladu sa nemačkom
temeljitošću, ne žele da spavaju na staroj slavi.
![]() |
Mercedes V6 agregat: da li postoji granica inovativnosti? |
“Novi motor ne pruža toliko puno
snage, već radi efikasnije” objašnjavao je šef tima Toto Wolff, koji je zatim
dodao: ”Mi želimo da uhvatimo priključak sa novim gorivom za 2016. godinu, i zbog
toga smo upotrebili preostalih sedam tokena”. Za vreme šampionata 2015.
Mercedes “trenira” za 2016. godinu! Ne može biti gore za protivnike i moralno i
tehnički. Tajna je procurela, Mercedes testira inovativni proces sagorevanja
goriva. Prema
istom izvoru, još jedan konkurent to radi isto ili slično.
Trik je u dvostrukom ubrizgavanju
goriva u pretkomoru. Ubrizgava se izuzetno mala količina goriva da nije
dovoljna da se sam zapali već je jedna svećica instalirana u predkomori. Rezultat: vruć gas ulazi u komoru i sa manje
goriva se dobija isti efekat. Posledica: više snage uz manju potrošnju goriva. Mercedes
je tako dobio još jednu prednost. Sada upotrebljenih sedam “žetona”, po novom
pravilniku nije moguće upotrebiti u 2016. godini.
Нема коментара:
Постави коментар