субота, 7. новембар 2015.

Mercedesov novi motor – specifikacija 2016.

Za VN Italije u Monzi, Mercedes je upotrebio (i testirao) modifikovanu pogonsku jedinicu za 2016. godinu. Iako domiraju drugu godinu za redom, “srebrne strele” u skladu sa nemačkom temeljitošću, ne žele da spavaju na staroj slavi.

Mercedes V6 agregat: da li postoji granica inovativnosti?
“Novi motor ne pruža toliko puno snage, već radi efikasnije” objašnjavao je šef tima Toto Wolff, koji je zatim dodao: ”Mi želimo da uhvatimo priključak sa novim gorivom za 2016. godinu, i zbog toga smo upotrebili preostalih sedam tokena”. Za vreme šampionata 2015. Mercedes “trenira” za 2016. godinu! Ne može biti gore za protivnike i moralno i tehnički. Tajna je procurela, Mercedes testira inovativni proces sagorevanja goriva. Prema istom izvoru, još jedan konkurent to radi isto ili slično.
Trik je u dvostrukom ubrizgavanju goriva u pretkomoru. Ubrizgava se izuzetno mala količina goriva da nije dovoljna da se sam zapali već je jedna svećica instalirana u predkomori.  Rezultat: vruć gas ulazi u komoru i sa manje goriva se dobija isti efekat. Posledica: više snage uz manju potrošnju goriva. Mercedes je tako dobio još jednu prednost. Sada upotrebljenih sedam “žetona”, po novom pravilniku nije moguće upotrebiti u 2016. godini.
 

Нема коментара:

Постави коментар