Trenutno tržište vozača u Formuli 1, ušlo je mitnije
vode. Najveća nepoznanica trenutno je, ko će biti drugi vozač fabričkog tima
Renault? Jednog od dvojce, Jolyon Palmera ili Kevin Magnussena tim će zadržati.
![]() |
Tehnčki direktor Toro Rossoa James Key: od 2018. godine u Williamsu |
Trenutno veću pažnjau privlači transfer inženjera. Na inženjerskoj
vrtešci, najviše pažnje privukla je vest, da bi aktulni tehnički direktor tima
Toro Rosso James Key, od 2018. godine mogao da pređe u tim Williams. U timu
Frank Williamsa, Key bi tada trebalo da zameni Pat Symondsa, koji za dve godine
puni 65 godina – taman za zasluženi odlazak u penziju.
Savetnik tima Red Bull Dr. Helmut Marko je dao kratak
komentar: „To je moguće nakon isteka ugovora, raditi za drugi tim“.
![]() |
Tehnički šef Williamsa Pat Symonds za dve godine puni 65 godina |
Nedavno su se medijima pojavile spekulacije da bi
tehnički direktor Mercedesa Paddy Lowe, mogao da pređe u ekipu Ferrari, koji se
između ostalog nalazi na listi želja italijanske ekipe. Međutim, ugovor Lowe sa
Mercedesom ističe sredinom sledeće godine i kako je britanac sam rekao, ne treba
menjati pobednički tim.
Kod bivšeg tehničkog šefa tima Ferrari James Allisona,
situacija je još nedefinisana. Allison je potvrdio, da je pričao sa
predstavnicima Red Bulla. Interesovanje za britancem, pokazaju još timovi Renault i McLaren. Takođe i
mali timovi trguju za ljudskim resursima. Nedavno je Renault preuzeo određeni
broj inženjerskog kadra iz tima Force India, ali samo na nižim nivoima. Do onih
glavnih, teško se dolazi. Tim Haas F1 je od Mercedesa preuzeo jednog inženjera
za domen strategija trke. Švajcasrki tim Sauber, traži stručnjaka za oblast
dinamike vozila. Do sada su oni gubili svoje eksperte iz oblasti pneumatika,
koji su odlazili u komšiluk – ekipu Ferrari.
Нема коментара:
Постави коментар