среда, 5. октобар 2016.

Transfer inženjera

Trenutno tržište vozača u Formuli 1, ušlo je mitnije vode. Najveća nepoznanica trenutno je, ko će biti drugi vozač fabričkog tima Renault? Jednog od dvojce, Jolyon Palmera ili Kevin Magnussena tim će zadržati.
Tehnčki direktor Toro Rossoa James Key: od 2018. godine u Williamsu
Trenutno veću pažnjau privlači transfer inženjera. Na inženjerskoj vrtešci, najviše pažnje privukla je vest, da bi aktulni tehnički direktor tima Toro Rosso James Key, od 2018. godine mogao da pređe u tim Williams. U timu Frank Williamsa, Key bi tada trebalo da zameni Pat Symondsa, koji za dve godine puni 65 godina – taman za zasluženi odlazak u penziju.

Savetnik tima Red Bull Dr. Helmut Marko je dao kratak komentar: „To je moguće nakon isteka ugovora, raditi za drugi tim“.
Tehnički šef Williamsa Pat Symonds za dve godine puni 65 godina

Nedavno su se medijima pojavile spekulacije da bi tehnički direktor Mercedesa Paddy Lowe, mogao da pređe u ekipu Ferrari, koji se između ostalog nalazi na listi želja italijanske ekipe. Međutim, ugovor Lowe sa Mercedesom ističe sredinom sledeće godine i kako je britanac sam rekao, ne treba menjati pobednički tim.


Kod bivšeg tehničkog šefa tima Ferrari James Allisona, situacija je još nedefinisana. Allison je potvrdio, da je pričao sa predstavnicima Red Bulla. Interesovanje za britancem, pokazaju još timovi Renault i McLaren. Takođe i mali timovi trguju za ljudskim resursima. Nedavno je Renault preuzeo određeni broj inženjerskog kadra iz tima Force India, ali samo na nižim nivoima. Do onih glavnih, teško se dolazi. Tim Haas F1 je od Mercedesa preuzeo jednog inženjera za domen strategija trke. Švajcasrki tim Sauber, traži stručnjaka za oblast dinamike vozila. Do sada su oni gubili svoje eksperte iz oblasti pneumatika, koji su odlazili u komšiluk – ekipu Ferrari.

Нема коментара:

Постави коментар