недеља, 30. октобар 2016.

Rosberga je spasao Andrew Shovlin!

Tokom svih treninga pred VN Meksika zaostatak Nica Rosberga u odnosu na Lewis Hamiltona iznosio je između 0,2 – 0.45 s. U završnici šampionata, u psihološkom ratu to je veliki zaostatak. Dodatni problem je ako se Nico nađe, naprimer u trećem startnom redu, jurnjava za „odbeglim“ Lewisom, bi koštala puno energije ali i resursa njegovog bolida Mercedes-AMG W07.

Andrew Showlin: glavni trkački inženjer tima Mercedes-AMG
U poslednji čas, glavni trkački inženjer Andrew Showlin je pronašao „čarobnu formulu“, da koliko toliko spase Rosberga. „Moramo zahvaliti Showu“ – kratko je objasnio šef tima Toto Wolff. On je naknadno podesio pristisak u pneumaticima i dao vredne savete oko zagrevanja „guma“ Nicu Rosbergu. 

Nekadašnji trkački inženjer Michaela Schumachera, važi za vodećeg inženjera u ekipi Mercedes-AMG i eksperta za problematiku pneumatika. Savet se odnosio na taktiku postepenog zagrevanje pneumatika, ne preterano agresivno u Q1 kao i Q2. “Iznenada su peumatici dobili temparaturu a Nico je ponovo povratio povernje u njegov bolid” – objasnio je šef tima Mercedes. Nakon Q2, temparatura pneumatika porasla je za 40C i to je bilo od presudne važnosti da u poslednjim minutima Q3, Nico Rosberg ostvari drugu startnu poziciju

Нема коментара:

Постави коментар