Tokom svih treninga pred VN Meksika zaostatak
Nica Rosberga u odnosu na Lewis Hamiltona iznosio je između 0,2 – 0.45 s. U završnici
šampionata, u psihološkom ratu to je veliki zaostatak. Dodatni problem je ako
se Nico nađe, naprimer u trećem startnom redu, jurnjava za „odbeglim“ Lewisom, bi koštala
puno energije ali i resursa njegovog bolida Mercedes-AMG W07.
![]() |
Andrew Showlin: glavni trkački inženjer tima Mercedes-AMG |
U poslednji čas, glavni trkački inženjer
Andrew Showlin je pronašao „čarobnu formulu“, da koliko toliko spase Rosberga. „Moramo
zahvaliti Showu“ – kratko je objasnio šef tima Toto Wolff. On je naknadno
podesio pristisak u pneumaticima i dao vredne savete oko zagrevanja „guma“ Nicu
Rosbergu.
Nekadašnji trkački inženjer Michaela Schumachera, važi za vodećeg
inženjera u ekipi Mercedes-AMG i eksperta za problematiku pneumatika. Savet se odnosio na
taktiku postepenog zagrevanje pneumatika, ne preterano agresivno u Q1 kao i Q2.
“Iznenada su peumatici dobili temparaturu a Nico je ponovo povratio povernje u
njegov bolid” – objasnio je šef tima Mercedes. Nakon Q2, temparatura pneumatika
porasla je za 40C i to je bilo od presudne važnosti da u poslednjim
minutima Q3, Nico Rosberg ostvari drugu startnu poziciju
Нема коментара:
Постави коментар