недеља, 24. јул 2016.

VN Mađarske: Prvi i drugi slobodni trening – na Istoku ništa novo

Na oba slobodna treninga u petak, favorit na trci (kao i u šampionatu), tim Mercedes-AMG bio je neprikosnoven. Od ranije je poznato da su „strele“ favoriti, pa se jednostavno prvi i drugi slobodni trening mogu opisati, kao ništa novo na Istoku. Međutim, borba za plasman od trećeg mesta je izuzetno znamiljiva i napeta. Na prvom treningu, jasno je da je Ferrari bio druga snaga na 
Rezultati prvog slobodnog treninga

Rezultati drugog slobodnog treninga

Hungaroringu. Problem za italijansku ekipu jeste vremenska razlika od preko 1,6 sekundi. To je ono što zabrinjava „scuderiu“ i podstiče mnoga nagađanja, prazne priče i spekulacije. Prvo se pričalo da bi možda „strateška lisica“, Ross Brown mogao da se vrati na kormilo slavnog italijanskog tima, zatim da bi ekipu mogao da napusti i tehnički direktor James Alison. Brown je odbacio mogućnost angažovanja sa punim radnim vrmenom, dok je James, nakon smrti supruge postao samohrani otac koji brine o svoje troje dece koji žive u Velikoj Britaniji, i to je razlog eventualnog razlaza.

Zanimljivo je da su i pored najboljeg vremena na prvom treningu vozači Mercedesa bili najvredniji. Haimlton je izvezao 34 kruga a Rosberg 35. Iza njih je odmah Valtteri Bottas, sa 33 pređena kruga.
Drugi slobodni trening je prošao u polovičnoj dominaciji „srebrnih strela“. Na drugom mestu bio je Daniel Ricciardo u Red Bullu dok je treće mesto, zauzeo Sebastian Vettel a četvrto vreme postigao je „vunderkind“ Max Emilian Verstapen. Zanimljivo je da je nakon petnestak minuta, kao posledice prekoračenja brzine i predupravljanja Lewis Himilton u krivini 11, izleteo i sa levom stranom bolida završio u zaštitnom zidu od guma. Senzori su zabeleželi negativnu silu zaustavljanja od 12 G. Na sreću, Lewis je na sopstvenim točkovima stigao do boksa i za njega je prvi slobodni trening bio završen.

Na Istoku ništa novo
Interesantno je da je Kimi Raikkoen bio najvredniji vozač na drugom slobodnom treningu. U svom Ferrariju SF16-H prešao je 46 krugova, zauzevši šestu poziciju sa zaostatkom od 1,6 sekundi za prvoplasiranim.

Нема коментара:

Постави коментар