четвртак, 28. јул 2016.

Uvod: VN Nemačke

Na pitanje, ko je favorit za VN Nemačke – odgovor se zna unapred. Jasno, to je tim Mercedes-AMG. Ali na pitanje da li će zbog domaćeg terena, Nico Rosberg uspeti da iskoristi prednost i zaustavi pobednički pohod nejgovog timskog kolege Lewis Hamiltona, još se ne zna odgovor. Bar do nedelje posle trke.
Staza Hockenheimring
Poslednje tri trke Hamilton je suvereno pobedio a u slučaju poraza u Nemačkoj, Rosbergovo samopouzdanje bilo bi opasno uzdrmano, dok bi Lewis bio na pravom putu da slavi četvrtu titulu svetskog prvaka.
Stanje pneumatika po vozaču za VN Nemačke
Staza Hockenheimring sagrađena je tridesetih godina XX veka i do sada je pretrpela nekoliko prepravki. Poslednja je bila 2002. godine, kada su organizatori skratili dugačak pravac kroz šumu i zamenili ga dugačkom levom krivinom - parabolika. Sa sedamnaest krivina i dugačkim pravcima, Hockenheimring je prava oaza brzine i spektakla za gledaoce. Automobil mora da bude dobro izbalansiran a prednji i zadnji spojler moraju da se podese na nešto mekše uglove u poređenju sa trkom u Mađarskoj. Prenos snage u Hockenheimringu, može da bude od presudne uloge za dobar plasman. Kočnice nisu posebno opterećene ali u krivinama 2, 6 i 8, moraju da budu podešene da spreče blokiranje točkova.

Posebnih tehničkih unapređenja kod timova, se neočekuju iz dva razloga. Trka za VN Nemačke se vozi odmah nakon Mađarske i nakon nemačkog „gran prija“, ekipe, kao i vozače očekuje četvoronedeljna letnja pauza, idelano za uvođenje tehničkoh noviteta. Biće zanimljiv deul dva tima koji se bore za drugo mesto u klasi konstruktora. To su Red Bull i Ferrari, pri čemu se blaga prednost daje italijanskom timu, zbog činjenice da im više leže brze staze.
Pogled iz vazduha na stazu 
„Najbrži cirkus“ se posle dve godine vratio ponovo u Nemačku. Poslednji pobednik, bio je Nico Rosberg 2014. godine. Jedna od tehnički najnaprednijih nacija na Svetu, koja je dala sva tri pronalazača motora sa unutrašnjim sagorevanjem (benzinski, dizel i vankel motor) i dalje ne može da nađe zajednički interes (čitajte ne žele da udovolje gladnim apetitima Bernie Ecclestonea) pa je nakon 2017. godine još uvek pod znakom pitanja da li će u budućnosti postojati VN Nemačke.

Činjenice za VN Nemačke:


Dužina staze
4574 m
Bruj krigova
67
Broj krivina
17 (11 desnih, 6 levih)
Udaljenost od starta do prve krivine
420 m
Najduži prolaz sa „punim gasom“
14 s
Broj promena brzina po krugu
54
Potrošnja goriva po krugu
2,01 l
Potrošnja pneumatika
Srednji
Potrošnja kočnica
Visok
Najveća brzina 2015. godine (trka)
345,2 km/h (Hamilton)
Ukupan deo staze sa punim gasom
70 %

Нема коментара:

Постави коментар