Na pitanje, ko je favorit za VN Nemačke – odgovor
se zna unapred. Jasno, to je tim Mercedes-AMG. Ali na pitanje da li će zbog
domaćeg terena, Nico Rosberg uspeti da iskoristi prednost i zaustavi pobednički
pohod nejgovog timskog kolege Lewis Hamiltona, još se ne zna odgovor. Bar do
nedelje posle trke.
![]() |
Staza Hockenheimring |
Poslednje tri trke Hamilton je suvereno pobedio a
u slučaju poraza u Nemačkoj, Rosbergovo samopouzdanje bilo bi opasno uzdrmano, dok bi Lewis bio na pravom putu da slavi četvrtu titulu svetskog prvaka.
![]() |
Stanje pneumatika po vozaču za VN Nemačke |
Posebnih tehničkih unapređenja kod timova, se
neočekuju iz dva razloga. Trka za VN Nemačke se vozi odmah nakon Mađarske i
nakon nemačkog „gran prija“, ekipe, kao i vozače očekuje četvoronedeljna letnja
pauza, idelano za uvođenje tehničkoh noviteta. Biće zanimljiv deul dva tima
koji se bore za drugo mesto u klasi konstruktora. To su Red Bull i Ferrari, pri
čemu se blaga prednost daje italijanskom timu, zbog činjenice da im više leže
brze staze.
![]() |
Pogled iz vazduha na stazu |
„Najbrži cirkus“ se posle dve godine vratio
ponovo u Nemačku. Poslednji pobednik, bio je Nico Rosberg 2014. godine. Jedna
od tehnički najnaprednijih nacija na Svetu, koja je dala sva tri pronalazača
motora sa unutrašnjim sagorevanjem (benzinski, dizel i vankel motor) i dalje ne
može da nađe zajednički interes (čitajte ne žele da udovolje gladnim apetitima
Bernie Ecclestonea) pa je nakon 2017. godine još uvek pod znakom pitanja da li
će u budućnosti postojati VN Nemačke.
Činjenice za VN Nemačke:
Dužina staze
|
4574
m
|
Bruj krigova
|
67
|
Broj krivina
|
17
(11 desnih, 6 levih)
|
Udaljenost od starta do prve krivine
|
420
m
|
Najduži
prolaz sa „punim gasom“
|
14 s
|
Broj promena brzina po
krugu
|
54
|
Potrošnja goriva po krugu
|
2,01
l
|
Potrošnja pneumatika
|
Srednji
|
Potrošnja kočnica
|
Visok
|
Najveća brzina 2015. godine
(trka)
|
345,2 km/h (Hamilton)
|
Ukupan deo staze sa punim gasom
|
70 %
|
Нема коментара:
Постави коментар