Sebastian Vettel je
ostvario svoj mladalački san. Četvorostruki svetski prvak prešao je u tim
Ferrari (kao njegov uzor Michael Schumacher). Sa druge strane, odlaskom
Fernanda Alonsa, najslavniji tim Formule 1, izgubio je harizmatičnog vozača, po
mnogima, najboljeg današnjice.
Pitate se, kako
razmišlja Ferrari. Dolaskom novog „patrijarha“ - Sergio Marchionea, promenjena
je kompletna (skoro) tehnička struktura u timu i svesno, su se okrenuli u
budućnost uz obrazloženje da će angažovanje namačkog vozača doneti uspeh i
povratak na stazu šampiona. Prezentacija novog Ferrarija zakazana je za 30. Januar
i privilegiju „devičanske„ vožnje novog bolida, pripala je Sebastianu Vettelu.
On će, prvog i drugog februara obaviti prve testove u Jerezu. Drugi vozač, Kimi
Raikkonen upoznaće se sa novim automobilom trećeg i četvrtog februara. ![]() |
Ferrari simulator sa hudrauličnim nogama |
![]() |
Najsavršeniji program za simulaciju uz kvalitetena zvuk i grafiku |
Pored kadrovskih
smena, slavni tim je počeo i sa tehničkim poboljšanjima svoje „ergele“.
Približno 40 miliona Evra (!) uložće u nasavremeniji visoko-tehnološki ispitni
sto za pogonski agregat. To uliva veliku nadu, da su konačno na pravom putu da
svoju „ahilovu petu“, iz prošle sezone a to je pogonski sklop, unaprede. Uz
pomoć austrijske kompanije AVL, koja je vodeća po pitanju pogona, koja treba da
obezbedi tehničko-tehnološku podršku, sigurno ćemo uskoro videti posledice napretka.
Nedavno je Vettel
dobio pozivnicu da poseti „dušu“ tima, sedište Maranello i tu je na simulatoru
počeo sa upoznavanjem Ferarijevog programa simulacija trka. To je inače
relativno nov uređaj, pušten je u rad 2010. godine, vredan po procenama pet
miliona evra, koji se odlikuje „hidraulicnim“ nogama, integrisanim zvučnim
sistemom i najsavremenijom 3D ekranom
Нема коментара:
Постави коментар