петак, 23. јануар 2015.

Teška industrija

The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.



Sebastian Vettel je ostvario svoj mladalački san. Četvorostruki svetski prvak prešao je u tim Ferrari (kao njegov uzor Michael Schumacher). Sa druge strane, odlaskom Fernanda Alonsa, najslavniji tim Formule 1, izgubio je harizmatičnog vozača, po mnogima, najboljeg današnjice.
Pitate se, kako razmišlja Ferrari. Dolaskom novog „patrijarha“ - Sergio Marchionea, promenjena je kompletna (skoro) tehnička struktura u timu i svesno, su se okrenuli u budućnost uz obrazloženje da će angažovanje namačkog vozača doneti uspeh i povratak na stazu šampiona. Prezentacija novog Ferrarija zakazana je za 30. Januar i privilegiju „devičanske„ vožnje novog bolida, pripala je Sebastianu Vettelu. On će, prvog i drugog februara obaviti prve testove u Jerezu. Drugi vozač, Kimi Raikkonen upoznaće se sa novim automobilom trećeg i četvrtog februara.

Ferrari simulator sa hudrauličnim nogama
 

Najsavršeniji program za simulaciju uz kvalitetena zvuk i grafiku
Pored kadrovskih smena, slavni tim je počeo i sa tehničkim poboljšanjima svoje „ergele“. Približno 40 miliona Evra (!) uložće u nasavremeniji visoko-tehnološki ispitni sto za pogonski agregat. To uliva veliku nadu, da su konačno na pravom putu da svoju „ahilovu petu“, iz prošle sezone a to je pogonski sklop, unaprede. Uz pomoć austrijske kompanije AVL, koja je vodeća po pitanju pogona, koja treba da obezbedi tehničko-tehnološku podršku,  sigurno ćemo uskoro videti posledice napretka.
Nedavno je Vettel dobio pozivnicu da poseti „dušu“ tima, sedište Maranello i tu je na simulatoru počeo sa upoznavanjem Ferarijevog programa simulacija trka. To je inače relativno nov uređaj, pušten je u rad 2010. godine, vredan po procenama pet miliona evra, koji se odlikuje „hidraulicnim“ nogama, integrisanim zvučnim sistemom i najsavremenijom 3D ekranom

Нема коментара:

Постави коментар