петак, 9. јануар 2015.

Mali pritisak

Ekipa Ferrari, tokom prošle sezone se više mučila, nego što je bila konkurencija ostalim timovima. Za tim takvog imena i reputacije, to je loš znak.

Najveća briga je bila pogonski agregat, to je manje više poznato, koji nije mogao Alonsu i Raikkonenu, da “pruži” dovoljno snage da mogu da se uhvate u “brzinu” sa drugim vozačima.
Jedan tehničar je nedavno “popevao”. Tokom kompletne sezone, imali su problema kako termodinamičke tako i mehaničke. Istovremeno, problem je bio i nedovoljno snage i povećana potrošnja goriva. Da bi ublažili nedostatke njihovog V6 turbo motora u cilju štednje komponenata, inžienjeri su svesno smanjili pritisak u brizgaljkama, sa dozvoljenih 500 bara, na samo 350! To je još više uticalo na nedostatak snage i voznost samog bolida F14T.

Ove sezone, u pripremi je redizajnirani agregat koji će prodisati sa punim “plućima” pod pritiskom od 500 bara.

Нема коментара:

Постави коментар