петак, 2. септембар 2016.

Rezultati prvog i drugog slobodnog treninga VN Belgije

Prvi slobodni terning, po starom dobrom receptu, prošao je u dominaciji Mercedesa. Nico Rosberg je bio najbrži, pri čemu je za 0,730 s bio brži od svog timskog kolege, i to za “neverovati”, sa montiranim HALO sistemom zaštite vozača, popularnim “oreolom”. Nakon vožnje, Rosberg se izjasnio pozitivno oko novog sigurnosnog sistema za vozače. Po prvi put, zvanično je debitovao na treningu, mladi francuski vozač Esteba Ocon, koji je prijatno iznenadio sa ostvarenim 16 vremenom, šta ga je za tri mesta plasiralo pre njegovog timskog kolege Pascal Wehrleina iz tima Manor-Mercedes.
Rezultati prvog treninga

Rezultati drugog treninga
Kada se unaprede tehničke performanse bolida i kada vozač ima dodatak motiv od strane navijača, rezultat neizostaje. Na drugom slobodnom treningu za VN Belgije, „stogodišnji talenat“ kako ga opisuju na sva zvona, Max Verstappen je postigao najbolje vreme, ispred svog timskog kolege Daniel Ricciarda. Treće mesto zauzeo je Nico Hülkenberg, dok je četvrtu poziciju ostvario Sebastian Vettel u Ferrariju. Malo razočarenje bila su, šesta pozicija Rosberga i „zabrinuto“ trinaesto vreme Lewis Hamiltona. To je bio uvid u neizvesne treninge i kvalifikacija ali i trku po pitanju pneumatika, za tim koji trenutno dominira u „najbržem cirkusu“. Zbog velikih temparaturnih oscilacija, ekipa Mercedes na oba automobila nije mogla da zadrži radni opseg pneumatika a to se direktno impliciralo na ležanje automobila na stazi.
Pored velokog broja navijača, Max Verstappen dobio je podršku od sestre Victoria i majke Sophie
Zbog velikog broja promenjenih komponenti na pogodskim jedinicama Lewis Hamiltona, tim je odlučio (iz starteškoh razloga), da pred trku u Spa promeni čak tri motora, i tako na preostalim trkama ima „popriličan“ kontigent motora, da ne mora da brine, da će dobiti kaznu pomeranja pozicija u preostalim trkama. Tako u poređenju sa Nicom Rosbergom, Hamilton ima za preostali broj trka po jedan motor na svake četiri trke, dok je kod Nica Rosberga to „svega“ 2,5! U završnici, biće interesantno, kako će taj problem prevazići oba vozača „srebnrih strela

Нема коментара:

Постави коментар