Od uvođenja hibridne tehnologije u Formulu 1, pored pouzdanosti pogonskih agregata, veoma važno pitanje, jeste i njihova snaga. Do sada, skoro tri sezone, Mercedesov V6 turbo hibridni agrgat u svim segmenttima je bez premca. Ima ponekih "kikseva", ali su oni retki i u poređenju sa ostala tri proizvođača, Ferrari, Renault i Honda, "zvezdani" motor je ubedljivo "mera svih parametara" kada je u pitanju hibridna tehnologija u kraljevskoj klasi automobilizma.
Prve godine, Mercedes je prednjačio u odnosu na Renaultov agregat 80 KS a u poređenju sa italijanskom "ergelom" oko 50 KS. Sada je ta brojka manja ali i dalje je Mercedesov agregat na mestu broj 1.
U poslednje vreme se često spominje brojka od 1000 KS i nagađanje da li je dostignuta. Iz Mercedesa to demantuju ali pojedini izvori, su objavili da je Mercedesov V6 turbo hibridni motor, na trci u Belgiji razvio, za ostale još nedostižnih, 980 KS !!!
Da ipak bude malo lakše "protivnicima" Srebrnih strela, to je snaga koju je Mercedes razvio na kvalifikacijama, na trci iz razloga štednje mobilše se manja snaga.
![]() |
Mercedes pogonska jedinica PU 106C "oslobadja" 980 KS |
U poslednje vreme se često spominje brojka od 1000 KS i nagađanje da li je dostignuta. Iz Mercedesa to demantuju ali pojedini izvori, su objavili da je Mercedesov V6 turbo hibridni motor, na trci u Belgiji razvio, za ostale još nedostižnih, 980 KS !!!
Da ipak bude malo lakše "protivnicima" Srebrnih strela, to je snaga koju je Mercedes razvio na kvalifikacijama, na trci iz razloga štednje mobilše se manja snaga.
Нема коментара:
Постави коментар