среда, 7. септембар 2016.

Rezultati prvog i drugog slobodnog treninga za VN Italije

Na prvom slobodnom treningu Nico Rosberg je za 0,203 s bio brži od timskog kolege Lewis Hamiltona. Za poznavaoce prilika u Formuli 1, reklo bi se ništa novo. Dominantan tim u protekle tri sezone vozi u svom svetu, daleko ispred ostalih.
Sergio Perez (Force India) testira zaštitni luk oko kokpita

Jenson Button (McLaren-Honda) testira zaštitni luk oko kokpita
Ipak, trenutno je interesantan duel za drugu poziciju u klasi konstruktora. U nadmetanju dva tima, za razliku od trke za VN Belgije, kada je druga snaga bio tim Red Bull, domaći Ferrari, je pokazao da potencijal u ekipi postoji. Trećeplasirani Kimi Raikkonen, kao i četvrtoplasirani Sabastian Vettel pokazali su „zube“ bikovima, koji su malo razočarali svoje navijače, naročito nakon dobre predstave u Ardenima. Sa osmim mestom Verstappena i desetim Ricciarda, tim Red Bull je eksperimentisao sa svojm podešavanjima za trku u Monzi. U hramu brzine, bilo je za očekivati da neko pokretan Mercedesovim motorima i postigne najveću brzinu. Nico Rosberg ostvario je, neverovatnih 356 km/h!
Svi timovi su dobili po jedan neobeleženi set pneumatika za testiranje

Haas F1 tim testira nove, ojačane pneumatike

Na pojedim bolidima bili su montirani neobeleženi pneumatici. Manje upućeni pratioci bili su u čudu a objašnjenje je stiglo od Pirellija. U cilju povećanja bezbednosti vozača, kako bi razvili što otporniju „gumu“, italijanski snabdevač pneumatika u Formuli 1 sa „crnim valjcima“, svakom timu dao je po jedan set pneumatika bez ikakve oznake. To su inače pneumatici sa unapređenom „karkasom“ (bočna struktira pneumatika) i novim sastavom same gume. Prvenstveni cilj jačanja pneumatika, jeste veća otpornost na ostatke bolida nakon udesa, kada veliki deo delova ostaje na samoj stazi. Za nadolazeće vozače prava je mora, naročito na velikm brzinama, da pređu preko ostataka karbonskih delova slupanih automobila a da ne dođe do pucanja pneumatika.
Rezultati prvog slobodnog treninga u Monzi

Rezultati drugog slobodnog treninga u Monzi
Na drugom slobodnom treningu Lewis je izvratio Nicu. Britanski aktuelni prvak, postigao je za 0,193 sekunde brže vreme od nemačkog vozača. U poređenju sa prošlogodišnjim vremenom najbolje startne pozicije, Hamilton je za skoro 0,6 sekundi postigao bolje vreme. U čemu je tajna? Za razliku od prošle godine, vozačima je na raspolaganju još jedna mešavina pneumatika (prošle sezone imali su dve mešavine na raspolaganju), i to super mekene, koje je koristio Lewis. U 2015. godini, vožene su mekane. Sebastian Vettel je postigao treće vreme, dok je Kimi Raikkonen postigao četvrto vreme. Ono što pada u oči, jeste razlika, od 0,453 (Vettel) i 0,626 s (Raikkoen) zaostatka za prvoplasiranim. Na primeru Red Bullovih vozača, razlika je još izraženija. Petopalsirani Verstappen zaostaje 0,931 s, dok je Ricciardo, sa zapstatkom od preko jedne sekunde zauzeo šestu poziciju, na drugom slobodnom treningu.

Нема коментара:

Постави коментар