Nakon udesa održan je sastanak
sa čelnicima ekipe Mercedes-AMG a zatim i redovno „saslušanje“ od strane FIA,
koja je vozače oslobodila bilo kakve krivice – obrazloženjem da je to bio klasičan
trkački incident.
Ipak zahvaljujući modernim
elektornskim napravama danas je mnogo lakše utvrditi pravo stanje stvari.
Pregledom telemetrijskih
podataka utvrđeno je da je u trenutka kada je Rosberg bio na čelu, nakon
obilaženja Hamiltona pred sledećom krivinom imao tehničkih problema. U tom
trenuntku otkazala mi je elektro jedinica, tačnije njegov 160 „konja“ snažana
elektro motor (koji imaju svi tomovi). U tom trenutku sa manjkom „konja“
razlika u brzini između Lewis Hamiltona i Nica Rosberga bila je enormna – 17 km/h.
U tom momentu, praktično u deliću sekunde, Hamilton je morao d aodlući da li da
potraži prolaz levo ili desno. Zbog kvara sistema, na Rosbergovom bolidu „blinkala“
je crvena sijalica i Hamilton je znao da njegov timsk kolega ima tehnički kvar.
U trenutku otkazovanja „elektro
konja“ Nico Rosberg je vozio „samo 245,5 km/h. U toku trke, voya;i su taj deos
taye redovno voyili sa vipe od 270 km/h.
Нема коментара:
Постави коментар