Glavna tema pred VN Španije
nisu bilo favorizovani akteri ovogodišnjeg šampionata Formule 1, kao
Mercedes-AMG, Ferrari ili sve bolji Red Bull. Nakon dvostrukog sudara sa
vozaačem ispred sebe, Daniil Kvyat je prebačen iz prvog tima Red Bulla u drugi
tim – Toro Rosso. Ruski vozač, koji je na trci u Sočiju potvrdio svoje
kvalitete, osvojivši treće mesto, sa čuđenjem je primio vest o „rokadi“ sa
Maxom Verstappenom.
Idejni tvorac juniorskog tima
Red Bulla, kao i glavni lovac na talente, Dr. Helmut Marko objasnio je da je
Daniil pod velikim pritiskom i da se boje da bi u narednom periodu mogao da
napravi incident, zatim bi usledile kazne a to bi imalo negativnog uticaja na
imidž kompanije Red Bull, koja pokušava da se vrati na pobedničko postolje.
![]() |
Rezultati prvog slobodnog treninga |
![]() |
Rezultati drugog slobodnog treninga |
Na prvom slobodnom treningu, oba vozača Ferrarija su pokazali da njihov crveni bolid ima potncijala i
zauzeli su prve dve pozicije, Vettel je bio prvi a za njim Raikkonen. U
Ferrariju su odmah prešli na mekane pneumatike, dok je Mercedes pokušavao sa
srednjom mešavinom pneumatika da isproba nove komponente na bolidu. Hamilton je
dva puta menjao prednje „push rod“ delove ogibljenja i to je glavni razlog
njegovih slabijih vremena.
Debitant u timu Red Bull, Max
Verstappen, zauzeo je odlično šesto vreme, odmah iza timskog kolege Daniel
Ricciarda.
![]() |
Max Verstappen, debitant u timu Red Bull |
Na drugom slobodnom treningu,
Nico Rosbreg je povrdio svoju formu i zauzeo prvu poziciju ispred Kimi Raikkonena.
Tako je Rosberg pronašao ritam i najavio na najbolji mogući način da juri
rekord Nigela Mansella i Michaela Schumachera od pret pobeda na početku sezone.
Lewis Hamilton je imao problema sa svojim Mercedesom W07, naro;ito u sedmoj i
osmoj krivini, kada je aktuelni svetski prvak na kratko prelazio preko
ivičnjaka.
Sa postignutim sedmim
vremenom, lokalni heroj Fernando Alonso, podigao španske navijače na noge.
Aerodinamička unapređenja na bolidu McLaren-Honda imala su efekta. Nešto
izmenjena prednja i zadnja krila, kao pod automobila i usisnici za
kočnice, potvrdila su činjenicu da se ove godine primećuje napredak na
performansama bolida McLaren.
Tim Renault sa svojim vozačem
Jolyon Palmerom imao je pucanje zadnjeg levog pneumatika. Interesantan je
podatak, da je senzor za merenje pritiska pneumatika i nakon pucanja, ostao na
vrednosti od 19,5 PSI (1,343 b).
Нема коментара:
Постави коментар