понедељак, 16. мај 2016.

Rezultati prvog i drugogog slobodnog treninga za VN Španije

Glavna tema pred VN Španije nisu bilo favorizovani akteri ovogodišnjeg šampionata Formule 1, kao Mercedes-AMG, Ferrari ili sve bolji Red Bull. Nakon dvostrukog sudara sa vozaačem ispred sebe, Daniil Kvyat je prebačen iz prvog tima Red Bulla u drugi tim – Toro Rosso. Ruski vozač, koji je na trci u Sočiju potvrdio svoje kvalitete, osvojivši treće mesto, sa čuđenjem je primio vest o „rokadi“ sa Maxom Verstappenom.

Idejni tvorac juniorskog tima Red Bulla, kao i glavni lovac na talente, Dr. Helmut Marko objasnio je da je Daniil pod velikim pritiskom i da se boje da bi u narednom periodu mogao da napravi incident, zatim bi usledile kazne a to bi imalo negativnog uticaja na imidž kompanije Red Bull, koja pokušava da se vrati na pobedničko postolje.
Rezultati prvog slobodnog treninga

Rezultati drugog slobodnog treninga

Na prvom slobodnom treningu, oba vozača Ferrarija su pokazali da njihov crveni bolid ima potncijala i zauzeli su prve dve pozicije, Vettel je bio prvi a za njim Raikkonen. U Ferrariju su odmah prešli na mekane pneumatike, dok je Mercedes pokušavao sa srednjom mešavinom pneumatika da isproba nove komponente na bolidu. Hamilton je dva puta menjao prednje „push rod“ delove ogibljenja i to je glavni razlog njegovih slabijih vremena.

Debitant u timu Red Bull, Max Verstappen, zauzeo je odlično šesto vreme, odmah iza timskog kolege Daniel Ricciarda.
Max Verstappen, debitant u timu Red Bull
Na drugom slobodnom treningu, Nico Rosbreg je povrdio svoju formu i zauzeo prvu poziciju ispred Kimi Raikkonena. Tako je Rosberg pronašao ritam i najavio na najbolji mogući način da juri rekord Nigela Mansella i Michaela Schumachera od pret pobeda na početku sezone. Lewis Hamilton je imao problema sa svojim Mercedesom W07, naro;ito u sedmoj i osmoj krivini, kada je aktuelni svetski prvak na kratko prelazio preko ivičnjaka.

Sa postignutim sedmim vremenom, lokalni heroj Fernando Alonso, podigao španske navijače na noge. Aerodinamička unapređenja na bolidu McLaren-Honda imala su efekta. Nešto izmenjena prednja i zadnja krila, kao pod automobila i usisnici za kočnice, potvrdila su činjenicu da se ove godine primećuje napredak na performansama bolida McLaren.

Tim Renault sa svojim vozačem Jolyon Palmerom imao je pucanje zadnjeg levog pneumatika. Interesantan je podatak, da je senzor za merenje pritiska pneumatika i nakon pucanja, ostao na vrednosti od 19,5 PSI (1,343 b).

Нема коментара:

Постави коментар