Sa trećom pobedom u sezoni, dvostruki vicešampion Sveta u Formuli 1,
Nico Rosberg potvrđuje da se nalazi u vrhunskoj formi i da je kao vozač zreo kako za fizičke tako i za
mentalne napore koje izuskuje nadmetanje u Formuli 1.
Zbog zamene menjača
(kvar jednog ležaja nakon udesa na prethodnoj trci) Lewis Hamilton je kako se
kasnije ispostavilo zbog dodatnih problema sa elektro pogonom, bio prinuđen da
startuje sa poslednje pozicije. Glavni rival Nica, je tako bio na startu
eliminasan. Najveća pretnja su bili vozači Ferrarija, Vettel i Raikkonen, koji
zbog boljeg starta njihovog Ferrarija SF16-H, su predstavljali potencijalnog
rivala za preuzimanje pozicije na startu.
![]() |
Rezultati trke za VN Kine |
Međutim pokazalo se,
kao nebrojeno puta do sada, da u Formuli 1 uvek ima mesta iznenađenjima. Daniel
Ricciardo u Red Bullu RB12 startovao je kao iz katapulta i na kratko bio ispred
Nica Rosberga. U borbi za što bolju poziciju, oba vozača Ferrarija su imala „bliski
susret treće vrste“ – da bi kao izgovor, Vettel optuživao Daniil Kvyatovo „guranje“,
kao glavni uzrok njegovog oštećenja na Ferrariju. Ubrzo je Rosberg, povratio
nakratko izgubljeno prvo mesto i do kraja trke ostao tu i tako ostvario svoju
ukupno, 17. pobedu u karijeri.
![]() |
Daniel Ricicardo u Red Bullu RB12 prvi prilazi krivini |
![]() |
Sebastian Vettel u Daniil Kvyat u "ubeđivanju" ko je kriv |
Nakon pobede nemački
vozač je kratko izjavio: „To je verovatno najbolji balans automobila koji sam
ja ikada imao. Prosto neverovatno“. Sa trećom pobedom, tim Mercedes AMG, potvrdio
je dalju domonaciju njihovog koncepta turbo hibridnog pogona. Dok se na sva
zvona Ferrari tretira kao najozbiljniji kankurent koji ima potencijala da se
približi, i (možda) dostigne „srebrne strele“, raketni start, treće i četvrto
mesto na kraju trke, potpuno neočekivano su izbacile tim Red Bull iz prve
polovine timova po trenutnim performansama njihovih bolida. Nezvanično, uveliko
se priča da je arodinamički RB12 najbolji automobil koji je uradio, zajedno sa
ostalim saradnicima, vodeći dizajner automobila Formule 1 – Adrian Newey. Sa druge
strane, Ferrari koji je pod neverovatnim pritiskom, a dodatni „forsaž“ učinio
je predsednik FIAT Chrysler grupe Sergio Marchionne, svojim ličnim prisustvom
na VN Kine. Nakon trke, samo je rekao: „Bilo je dobra odluka što nismo dali Red
Bullu naše motore“
Da se to kojim
slučajem desilo, šampionat bi bio „monotoniji“ i sigurno mnogo ranije odlučen.
Tim austrijskog milijardera i sportskog „mecene“, Dietriech Mateschitza, priprema
u saradnji sa Renaultom, za VN Kanade redizajniran pogonski agregat, koji treba
da pruži Ricciardu i Kvyatu dodatnih 35 KS!
Нема коментара:
Постави коментар