уторак, 26. април 2016.

Rosbergov trojac u Kini

Sa trećom pobedom u sezoni, dvostruki vicešampion Sveta u Formuli 1, Nico Rosberg potvrđuje da se nalazi u vrhunskoj formi i da je kao vozač zreo kako za fizičke tako i za mentalne napore koje izuskuje nadmetanje u Formuli 1.

Zbog zamene menjača (kvar jednog ležaja nakon udesa na prethodnoj trci) Lewis Hamilton je kako se kasnije ispostavilo zbog dodatnih problema sa elektro pogonom, bio prinuđen da startuje sa poslednje pozicije. Glavni rival Nica, je tako bio na startu eliminasan. Najveća pretnja su bili vozači Ferrarija, Vettel i Raikkonen, koji zbog boljeg starta njihovog Ferrarija SF16-H, su predstavljali potencijalnog rivala za preuzimanje pozicije na startu.
Rezultati trke za VN Kine
Međutim pokazalo se, kao nebrojeno puta do sada, da u Formuli 1 uvek ima mesta iznenađenjima. Daniel Ricciardo u Red Bullu RB12 startovao je kao iz katapulta i na kratko bio ispred Nica Rosberga. U borbi za što bolju poziciju, oba vozača Ferrarija su imala „bliski susret treće vrste“ – da bi kao izgovor, Vettel optuživao Daniil Kvyatovo „guranje“, kao glavni uzrok njegovog oštećenja na Ferrariju. Ubrzo je Rosberg, povratio nakratko izgubljeno prvo mesto i do kraja trke ostao tu i tako ostvario svoju ukupno, 17. pobedu u karijeri.
Daniel Ricicardo u  Red Bullu RB12 prvi prilazi krivini

Sebastian Vettel u Daniil Kvyat u "ubeđivanju" ko je kriv
Nakon pobede nemački vozač je kratko izjavio: „To je verovatno najbolji balans automobila koji sam ja ikada imao. Prosto neverovatno“. Sa trećom pobedom, tim Mercedes AMG, potvrdio je dalju domonaciju njihovog koncepta turbo hibridnog pogona. Dok se na sva zvona Ferrari tretira kao najozbiljniji kankurent koji ima potencijala da se približi, i (možda) dostigne „srebrne strele“, raketni start, treće i četvrto mesto na kraju trke, potpuno neočekivano su izbacile tim Red Bull iz prve polovine timova po trenutnim performansama njihovih bolida. Nezvanično, uveliko se priča da je arodinamički RB12 najbolji automobil koji je uradio, zajedno sa ostalim saradnicima, vodeći dizajner automobila Formule 1 – Adrian Newey. Sa druge strane, Ferrari koji je pod neverovatnim pritiskom, a dodatni „forsaž“ učinio je predsednik FIAT Chrysler grupe Sergio Marchionne, svojim ličnim prisustvom na VN Kine. Nakon trke, samo je rekao: „Bilo je dobra odluka što nismo dali Red Bullu naše motore“


Da se to kojim slučajem desilo, šampionat bi bio „monotoniji“ i sigurno mnogo ranije odlučen. Tim austrijskog milijardera i sportskog „mecene“, Dietriech Mateschitza, priprema u saradnji sa Renaultom, za VN Kanade redizajniran pogonski agregat, koji treba da pruži Ricciardu i Kvyatu dodatnih 35 KS!

Нема коментара:

Постави коментар