Kada je uvedena
hibridna tehnologija u Formulu 1, 2014. godine tehničko osoblje našlo se pred
jednim od nejvećih izazova u svojoj istoriji. Složeni sistemi objedinjeni u
motoru sa unutrašnjim sagorevanjem ali i elektro grupi, bili su veliki izazov
za inženjere kako postavili sve parametre da daju najveće performanse ali
istovremeno da se obezbedi najveća moguća pouzdanost.
Poznato je da je
Mercedes, najbolje obavio zadatak. Renault, drugu godinu za redom nije našao „pravi
put“. Za razliku od 2014. godine, kada su imali problema sa nedostatkom snage, Ferrari
je sa svojim performansama u prošlogodišnjoj sezoni, bio najprijatnije
iznenađenje. Redizajnirani motor (kao i konstrukstorski biro ali i kompletan
personal) dali su, pomalo neočekivano, tri pobede. To je timu iz Maranella dalo
dodatni podstrek i od ove sezone ozbiljno najavljuju juriš na dvostruke
šampione - „srebrne strele“!
![]() |
Guy Lovett: šef hemijske laboratorije Shell |
Нема коментара:
Постави коментар