субота, 23. јануар 2016.

Zahvaljujući Shellovom gorivu ali i mazivima, 25% veća snaga

Kada je uvedena hibridna tehnologija u Formulu 1, 2014. godine tehničko osoblje našlo se pred jednim od nejvećih izazova u svojoj istoriji. Složeni sistemi objedinjeni u motoru sa unutrašnjim sagorevanjem ali i elektro grupi, bili su veliki izazov za inženjere kako postavili sve parametre da daju najveće performanse ali istovremeno da se obezbedi najveća moguća pouzdanost.
Poznato je da je Mercedes, najbolje obavio zadatak. Renault, drugu godinu za redom nije našao „pravi put“. Za razliku od 2014. godine, kada su imali problema sa nedostatkom snage, Ferrari je sa svojim performansama u prošlogodišnjoj sezoni, bio najprijatnije iznenađenje. Redizajnirani motor (kao i konstrukstorski biro ali i kompletan personal) dali su, pomalo neočekivano, tri pobede. To je timu iz Maranella dalo dodatni podstrek i od ove sezone ozbiljno najavljuju juriš na dvostruke šampione - „srebrne strele“!

Guy Lovett: šef hemijske laboratorije Shell
Pored mehaničkih unapređenja na samom V6 turbo agregatu, tehničari u labaratorji Shella, „izmiksovali“ su pravu hemijsku formulu kako za pogonsko ogrivo tako i za nova maziva. Šef laboratorije Guy Lovett sa svojim timom, imaju učešća od 25 procenata od ukupnog povećanja snage pogonske jedinice Ferrarija. Rezultat vredan svake pohvale. 

Нема коментара:

Постави коментар