субота, 30. јануар 2016.

Test kišnih pneumatika na stazi Paul Ricard

Stalno unapređenje u svim segmentima tehnologije u Formuli 1, iziskuje neprekidnu proveru odnosno testiranja. Italijanski snabdevač pneumatika u „najbežem cirkusu“ – Pirelli, nedavno je obavio test kišnih pneumatika po najnovijoj specifikaciji za ovu godinu.
Simulacija kišnih uslova u južnoj Francuskoj

Veštačka kiša

Ukupno su vozači prevezli 659 krugova (dužina kruga 3530 m) što znači da je sa ukupno 2326 km pređenog puta sakupljeno dovoljno podataka o ponašanju, izdržljivosti i niy drugih parametara „crnih valjaka“. Drugog dana, vozač Ferrarija Sebastian Vettel, bio je najvredniji sa pređenih 134 krugova. Na drugom mestu našao se Vandoorne (test vozač McLarena) sa pređenih 127 krugova. Sa pređenih 113 krugova, Daniil Kvyat stigao je do trećeg mesta po izvezenim krugovima.
Svi pneumatici bili su neobeleženi

Drugog dana, Sebastian Vettel postigao je vreme 1:06,750 min. Radi poređenja, Kimi Raikkonen ostvario je vreme od 1:09,637 min.

O napretku same konstrukcije pneumatika, Pirelli još nije objavio rezultate nakon analaize podataka. Da bi se sačuvala objektivnost vozača, obavljen je takozvani „blind test“ – slepi test. Vozači nisu mogli da znaju koju vrstu kišnih pneumatika voze jer su isti bili bez ikakvih obeležja.

Na testu su učestvovali tri tima: Red Bull-Tag Heuer, Ferrari i McLaren-Honda. Mercedes nije učestvovao iz jednog neobičnog razloga. Staza je veštačkim putem kvašena a više od tri automobila na stazi istovremeno, značilo bi više isušivanja vode sa asfaltne podloge. 


The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

Нема коментара:

Постави коментар