Prema rečima tehničkog
direktora ekipe Williams, Pat Symondsa u 2016. godini, motori mogu da budu i do
25 procenata bučniji. Novinarima je objasnio da je od uvođenja hibridnih motora
u Formuli 1 stalno rađeno na podizanju „buke“, koju proizvode motori sa
unutrašnjim sagorevanjem.
![]() |
Veteran u Formuli 1 - tehnički direktor Williamsa: Pat Symonds |
Od ove sezone i uvođenjem
„vejstgejt“ ventila, tehničarima je olakšan način da pojačaju zvuk turbo
agregata. „Kada je ventil zatvoren, nivo buke je veći za 14 procenata. U
slučaju otvaranja, volumen zvuka biće veći između 20 – 25 procenata“ - rekao je
novinarima Pat Symonds.
Na pitanje novinara
šta misli o ponovnom uvođenju dolivanja goriva za vreme trke, jedan od
najiskusnijih tehničara u Formuli 1 je zatim dodao: „To će koštati mnogo više
od 50000 € po ekipi i osim toga, neće biti plaćen prevoz za to“. Na kraju
Symonds je rekao: „To će imati uticaja na trkačku strategiju tokom trke, tako
da je meni žao što se to vraća u Formulu 1“.
Нема коментара:
Постави коментар