Početak sezone Formule 1,
označava prvo premijeru njihovog aktuelnog automobila i vreme da li će ista da
se dogodi pred prve testove ili će se čekati poslednji rok i najnovije kreacije
dizajnera i inženjera ugledati svetlost dana tik pred prvu trku. To ima
prednosti ali i mane, Prednost, više vremena za razvoj ispitivanje u
unapređenje novog automobila. Sa druge strane kašnjenje sa prezentovanjem „noviteta“,
ograničava faktor testova na stazi, koji su i dan danas, najbolji „reper“ stanja
najsavremenijih trkačkih automobila današnjice.
Među prvima McLaren je
objavio datum prezentacije svog bolida, da podsetim 21. februar. Novajlija u
Formuli 1, američki tim Haas F1, objavio je da će premijera novog automobila
biti nekoliko časova pred prvi predsezonski test 22. februara u Barceloni.
Povratnik u Formuli 1 i
pionir prve turbo ere, Renault najavio je da bi prezentacija novoformiranog
tima bila 3. februara. Red Bull je najavio prezentaciju ne automobila, već
svojih „boja“ u Londonu 17. februara. Šampionska ekipa Mercedes-AMG, najavila je
prezentaciju svog autmobila za 16. februar.
Pojedini timovi namerno
kasne sa prezentacijama, već javnost obasipaju sa „kozmetičkim“ novotarijama iz
jednog, za inženjere, veoma bitnog razloga. Cilj je, što duže sakriti novine,
kako u pogledu aerodinamike ali i tehničkih dostignuća, na automobilima Fomrule
1, kako bi konkurencija ostala u svojevrsnom „neznanju“.
Нема коментара:
Постави коментар