U Formuli jedan vlada pravilo: plan, plan, plan.
Uveliko traje uvod za trku u Austinu, mada zbog loših vremenskih uslova timovi
kaoi i vozači nisu uposleni maksimalnim kapaciteteima, pojedini timovi, obavili
su testove za sledeći „gran pri“.
Kako se VN Meksika vozi na neuobičajeno velikoj nadmosrskoj visini, radak vazduh će biti velika nepoznanica svim ekipama. Prvenstveno se to odnosu na motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Zbog razređenog vazduha očekuje se gubitak snage u dvocifenom procentu. Pojedini timovi, pribegavaju pojedinim tehničko-aerodinamičkim rešenjima kako bi koliko toliko „usisali“ dovoljno vazduha da njihovi V6 turbo agregati nebi „štucali“ i vozačima obezbedili pristojnu količini „čeličnih konja“.
Kako se VN Meksika vozi na neuobičajeno velikoj nadmosrskoj visini, radak vazduh će biti velika nepoznanica svim ekipama. Prvenstveno se to odnosu na motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Zbog razređenog vazduha očekuje se gubitak snage u dvocifenom procentu. Pojedini timovi, pribegavaju pojedinim tehničko-aerodinamičkim rešenjima kako bi koliko toliko „usisali“ dovoljno vazduha da njihovi V6 turbo agregati nebi „štucali“ i vozačima obezbedili pristojnu količini „čeličnih konja“.
![]() |
Dodatne "uši" za veću količinu usisanog vazduha |
Tim Mercedes-AMG, je na bolidu Nica Risberga u
predelu usisnika za vazduh (iznad glave vozala), dodao „uši“ koje bi trebale da
dodatno „usisavaju“ vazduh za turbo punjač ali i za dodatno hlađenje pojedinh
tehnučkih sklopova.
Нема коментара:
Постави коментар