недеља, 18. октобар 2015.

„Vuk“ u redovima Ferrarija

Iako je evidentno da je dominacija ekipe Mercedes-AMG drugu godinu dana za redom nesporna i da je „nekima“ Formula 1 zbog toga čak i dosadna (smatram da nisu u pravu !) sa druge strane ove sezone jedan, svima dobro poznati, „propeti konjić“ ulazi u neverovatan galop na šampionsko presto i prema procenama sledećih sezona, glavni duel između timova biće na relaciji Mercedes-AMG – Ferrari.

U poređenju sa prošlom sezonom, ove godine tim iz Maranella napravio je skok od nekoliko svetlosnih godina i sa tri pobede potvrdio da reorganizovana ekipa (u toku zime dovedeno je novih šezdesetak inženjera !) i entuzijazam Sebastian Vettla, koji je i vlasnik sve tri ovogodišnje pobede, odlično funkcioniše sa tendencijom stalnog napredovanja.
Wolf Zimmermann: veliko iskustvo sa elektro pogonom

Wolf (Vuk) Zimmermann: deo tima Ferrari
Malo je pouznato da jedan „Vuk“ radi u odeljenju pogonske sklopova koji je sa svojim iskustvom unapredio elektro jedinicu i harmonizovao je sa benzinskim turbo agregatom. Radi se o nemačkom inženjeru Wolf (u prevodu sa nemačkog „VUK“ !!!) Zimmermannu. Pre nekoliko godina kao član tima Mercedesa (!) Wolf je radio na projektu elektro modela Mercdeseovog ultra sportskog modela SLS sa elektro pogonom. Fabrika iz Stuttgarta je sa tim modelom napravila odličan proizvod a stručna javnost je hvalila pogonski sklop koji je razvio Wolf Zimmermann. Ubrzo, kako sam Wolf kaže „korporativna kultura  nije se slagala sa mojim idejama i ja sam prešao u fabriku automobila Lotus“ – rekao je Herr „Vuk“. U Lotusu je imao veću slobosd i uveliko radio na novim modelima Esprit, Elite, Elan i Evora. Iako je imao razmimoilaženja sa šefom Lotusa – Dany Baharom, koji je imao kao uzor Porsche, Wolf Zimmerman je imao ideju da uzor bude Ferrari !
Wolf je odrastao u središnjoj Nemačkoj, gde nisu svi imali gitaru. Kada sam imao 16 godina, moja ljubav su bili motori, tada sam ih imao tri ! Danas ih ima, sedam, među kojima i dva Ducatija i jedan Harley Davidson.

Pored Nemaca koji je bio zadužen za elektro pogon, drugi „važan“ čovek je mladi francuski inženjer Cedric Cornebois. On je od avgusta 2011. do septembra 2014. godine proveo u motornom odeljenju Mercedesa. On je zadužen direktno za komoru za sagorevanje. Ona je u velikoj meri odgovorna za snagu i potrošnju svakog motora sa unutrašnjim sagoravanjem.

Нема коментара:

Постави коментар