Nakon najboljih
vremena u petak, Lewis Hamilton nastavio je svoju dominantnu vožnju i u subotu,
po je po sedmi put u nizu osvojio najbolju startnu poziciju. Na oduševljenje
velikog broja navijača – Tifosija, Kimi Raikkonen, priredio je malo iznenaženje
i osvojio je drugo mesto, dok je treću poziciju, zauzeo drugi vozač Ferrarija, Sebastian
Vettel.
Nico Rosberg nije imao sreće. Zbog problema sa „razmenjivačem
toplote“ na njegovom V6 hibridnom agregatu, na bolidu pod brojem 6 ugrađen je „stari“
motor sa trke u Spa-Francorchamps. To je motor koji je iza sebe imao već pet
nastupa i svakako njegove preformanse nisu istog novoa kao najnoviji motor,
koji je dobio Lewis. Zbog kompleksnosti pogonske jedinice, nakon zamene celog
pogonskog sklopa, Nico Rosberg je ima problema sa balansom, podupravljanjem i
to je prouzrokovalo „samo“ četvrtu startnu poziciju za „novopečenog“ oca. Force
India i Williams imali su dobra vremena, pre svega zbog snažnog Mercedesovog
motora, koji je važan faktor na stazi u Monzi, gde je jedini imperativ Vmax!
 |
Rezultati kvalifikacija za VN Monze |
 |
Najveće brzine prvih deset vozača na kvalifikaciji za VN Monze |
Dobre
performanse Sergio Pereza i Nica Hülkenberga u kvalifikacijama su odraz
aerodinamičkog paketa koji je nakon razvoja i ugradnje u timu Force India, „profunkcionsao“
odmah. Drugim rečima odmah je dao rezultate. Međutim, malo komičan peh zedesio
je ovogodišnjeg pobednika maratonske trke 24h Le Mana, Nica Hülkenberga. U
trećem kvalifikacionom ciklusu, nakon kruga za zagrevanje Nicova Force India
staje. Ubrzo su otrkili u čemu je bio kvar. Ostali su bez goriva! Naime,
tehničari su premalo sipali goriva i na sreću bolid Force India je stao pred
ulazak u boks, gde su redari odreagovali i sklonili brzo automobil.
 |
Bez "haube" motora: Max Verstappen |
Zbog promene agregata
i ostalih komponenti, Alonso, Button, Verstappen su kažnjeni sa pomeranjem
nekoliko desetina mesta unazad. Kako je jedna poznavalac prilika u Formuli 1
rekao, skoro da vam treba matematicki fakultet da bi pravilno izračinali mesta
kod pomeranja. Nakon izlaska iz boksa, najmađi vozač u istoriji Formule 1 – Max
Vestappen ubrzo je osta bez karbonskog dela zadnje karoserije koja pokriva
pogonski sklop. Krivica je na mehaničarima koji nisu korektno uradili svoj deo
posla. Na sreću u tom momentu, nije bilo nikog od drugih učesnika
kvalifikacione vožnje iza njega.
Нема коментара:
Постави коментар