недеља, 6. септембар 2015.

VN Italije: Kvalifikacije

Nakon najboljih vremena u petak, Lewis Hamilton nastavio je svoju dominantnu vožnju i u subotu, po je po sedmi put u nizu osvojio najbolju startnu poziciju. Na oduševljenje velikog broja navijača – Tifosija, Kimi Raikkonen, priredio je malo iznenaženje i osvojio je drugo mesto, dok je treću poziciju, zauzeo drugi vozač Ferrarija, Sebastian Vettel.

Nico Rosberg nije imao sreće. Zbog problema sa „razmenjivačem toplote“ na njegovom V6 hibridnom agregatu, na bolidu pod brojem 6 ugrađen je „stari“ motor sa trke u Spa-Francorchamps. To je motor koji je iza sebe imao već pet nastupa i svakako njegove preformanse nisu istog novoa kao najnoviji motor, koji je dobio Lewis. Zbog kompleksnosti pogonske jedinice, nakon zamene celog pogonskog sklopa, Nico Rosberg je ima problema sa balansom, podupravljanjem i to je prouzrokovalo „samo“ četvrtu startnu poziciju za „novopečenog“ oca. Force India i Williams imali su dobra vremena, pre svega zbog snažnog Mercedesovog motora, koji je važan faktor na stazi u Monzi, gde je jedini imperativ Vmax!

Rezultati kvalifikacija za VN Monze

Najveće brzine prvih deset vozača na kvalifikaciji za VN Monze

Dobre performanse Sergio Pereza i Nica Hülkenberga u kvalifikacijama su odraz aerodinamičkog paketa koji je nakon razvoja i ugradnje u timu Force India, „profunkcionsao“ odmah. Drugim rečima odmah je dao rezultate. Međutim, malo komičan peh zedesio je ovogodišnjeg pobednika maratonske trke 24h Le Mana, Nica Hülkenberga. U trećem kvalifikacionom ciklusu, nakon kruga za zagrevanje Nicova Force India staje. Ubrzo su otrkili u čemu je bio kvar. Ostali su bez goriva! Naime, tehničari su premalo sipali goriva i na sreću bolid Force India je stao pred ulazak u boks, gde su redari odreagovali i sklonili brzo automobil.

Bez "haube" motora: Max Verstappen
Zbog promene agregata i ostalih komponenti, Alonso, Button, Verstappen su kažnjeni sa pomeranjem nekoliko desetina mesta unazad. Kako je jedna poznavalac prilika u Formuli 1 rekao, skoro da vam treba matematicki fakultet da bi pravilno izračinali mesta kod pomeranja. Nakon izlaska iz boksa, najmađi vozač u istoriji Formule 1 – Max Vestappen ubrzo je osta bez karbonskog dela zadnje karoserije koja pokriva pogonski sklop. Krivica je na mehaničarima koji nisu korektno uradili svoj deo posla. Na sreću u tom momentu, nije bilo nikog od drugih učesnika kvalifikacione vožnje iza njega.

Нема коментара:

Постави коментар