Sebastian
Vettel ostvario je svoju 46 “pol poziciju” i prvu za svoju novu ekipu, Ferrari!
Na isteku vremana u Q3, nakon najboljeg vremena Sebastiana u boksu Ferrarija
odjeknuo je spontani aplauz. Poslednje najbolje startno mesto, najstarijeg tima,
bio je daleke 2012. na trci za VN Nemačke.
 |
Rezultati kvalifikacija VN Singapura |
 |
Najveće brzine na kvalifikacijama - prvih deset |
 |
Sebastiona Vettel, prvoplasirani - OSMEH |
 |
Daniel Ricciardo, drugoplasirani - OSMEH |
 |
Kimi Raikkonen, trećeplasirani - ICEMAN ! |
Drugo mesto osvojio je Daniel Ricciardo dok je treći bio
Kimi Raikkonen. Četvrti, je drugi vozač Red Bulla, Daniil Kvyat. Najveće iznenađenje
ali i razočaranje, jesu vozači Mercedes-AMG tima. Lewis Hamilton zauzeo je „tek“
petu poziciju a njegov timski kolega, Nico Rosberg šestu. Vettel je tako
prekinuo niz od sedam uzastopnih „pol pozicija“ Hamiltona i 23 u nizu za ekipu „srebrnih
strela“. U Mercedesu su najblaže rečeno ostali bez ikakvog objašnjenja ovakvim
performansama. U prvi momenat ostali su bez pravog odgovora šta se desilo sa
performansama u Singapuru, do skora nepobedivog automobila. Iako Singapur nije
staza gde je snaga motora od presudne važnosti, nedostatak prijanjanja jedan je
od uzroka na koji su se oba vozača šampionskog tima žalila. Kako je Lauda
izjavio, korekcije pritiska u pneumaticima nikakko nisu uticale na ponašanje
automobila. „Pritisak u pneumaticima je tu kakav je bio i ranije. U Monzi je
bio povišen zbog događaja na trci u Spa-Francorchampsu. Ovde je vraćen u
normalu, kao na primer za trku u Monte Carlu. To nije imalo uticaja na naš
problem“. Neprijatno izneneđenje svakako jeste činjenica da je petoplasirani
Hamilton zaostao za prvoplasiranim Vettelom čak 1,415 sekundi!
Prvoplasirani Vettel je izjavio: „Očekujem da se nastavi
sa prednošću. Mercedes je predugo bio previše jak. Ne znam šta se dešavalo sa
njima danas“. Šef tima Ferrari Maurizio Arrivabene nakon 61 trke bez „pol
pozicije“ je rekao: „Kriva forme se menja od staze do staze. Sinagapur je za
nas idealno mesto. Sledeće nedelje se vozi u Japanu a to je manje dobro za nas.
I mi nesmemo zaboraviti da je danas tek subota“.
Ferrari ima razloga slavlje sa velikom „korakom“ do
pobede, dok Mercedesu ostaje da celu noš analiziraju podatke i otkriju gde je
problem, nebili sa taktikom na trci poboljšali svoje pozicije.
Нема коментара:
Постави коментар