Mercedes je osvojio prve dve
pozicije pred GP Španije, ali u nešto izmenjenom redosledu. Po prvi put ove
sezone, Nico Rosberg je bio brži od Lewis Hamiltona. Tehničko unapređenje na
automobilu Mercedes-AMG W06, donelo je po prvim proračunima oko 0,6 s
prednosti.
Iako je „pompezno“ najavljivano kao veliki tehnički napredak, Ferrari nije bio na očekivanom mestu koje su oni zamilsili. Treće mesto Sebastian Vettela i sedmo Kimi Raikkonena imaju smao jedno objašnjenje. Pred Španiju, Ferrari je pripremio skoro novi automobil sa brojnim unapređenjima ali kako su vremena pokazala, to nije dovoljno da sustignu „srebrne“. Čak je Kimi odlučio da kvalifikacionu vožnju vozi, sa starom specifikacijom modela, dok su na automobilu Vettela uradili potpuno novi „setup“. Na tvrdim pneumaticima zaostatak „crvenih“ za „srebrnima“ iznosio je 0,978 s a na mekanim „samo“ 0,408 sekundi. Mađutim, mnogo je zabrinjavajuća razlika u pogledu vožnje na duge staze. Ferrariju, nedostje više od jedne sekunde. Nova nadogradja Ferrarijevog automobila ne funkcioniše prerma željama svojih pronalazača.
Jedan od potencijalnih razloga za ovako slab rezultat jeste, novi automobil još ne razumeju ni vozaču ni tehničari i treba im više vremana da ga „našteluju“. Takođe, vetar na stazi ima više uticaja na Ferrari nego na Mercedesove automobile. Zbog toga je Kimi odlučio da se vrati staroj aero specifikaciji, jer ima više poverenja u krajnje granice automobila.
Na petom i šestom mestu, nalaze se oba vozača Toro Rosso tima, Carlos Sainz i Max Vesrstappen. Daleko ispred njihovog glavnog tima Red Bull, koji se na pozicijama osam, Daniil Kvyat i deset, Daniel Ricciardo.
Iznenađenje je Valteri Bottas u Williamsu na četvrtom mestu. Inače, mladi finski automobilista se u poslednje vreme dovodi kao potencijalni nalsednik Raikkoenna i ekipi Ferrari. To su trenutno više želje i nagađanja, vreme će dati pravi odgovor.
Renault i dalje ima velikih problema sa pogonskim jedinicama. Zbog toga su reducirali pritisak u turbo punjaču ali su povećali broj obrtaja. Sva četiri njihova vozača plasirala su se u privih deset na kvalifikacijama.
Na kraju ponovo imalo o Hamiltonu. Hamilton se žalio na malo podupravljanje i to je jedan od razloga za njegov „poraz“ na kvalifikacijama. Sa druge strane, Nico Rozberg je uradio odličan „setup“ i rezultat je tu. Verovatno je poslušao savet satre „lisice“ Nikija Laude, da se skoncentriše na pobede, da zaboravi na šampionat i da se, kako on kaže - „resetuje“!
Iako je „pompezno“ najavljivano kao veliki tehnički napredak, Ferrari nije bio na očekivanom mestu koje su oni zamilsili. Treće mesto Sebastian Vettela i sedmo Kimi Raikkonena imaju smao jedno objašnjenje. Pred Španiju, Ferrari je pripremio skoro novi automobil sa brojnim unapređenjima ali kako su vremena pokazala, to nije dovoljno da sustignu „srebrne“. Čak je Kimi odlučio da kvalifikacionu vožnju vozi, sa starom specifikacijom modela, dok su na automobilu Vettela uradili potpuno novi „setup“. Na tvrdim pneumaticima zaostatak „crvenih“ za „srebrnima“ iznosio je 0,978 s a na mekanim „samo“ 0,408 sekundi. Mađutim, mnogo je zabrinjavajuća razlika u pogledu vožnje na duge staze. Ferrariju, nedostje više od jedne sekunde. Nova nadogradja Ferrarijevog automobila ne funkcioniše prerma željama svojih pronalazača.
![]() |
Rezultati kvalifikacija za VN Španije |
Jedan od potencijalnih razloga za ovako slab rezultat jeste, novi automobil još ne razumeju ni vozaču ni tehničari i treba im više vremana da ga „našteluju“. Takođe, vetar na stazi ima više uticaja na Ferrari nego na Mercedesove automobile. Zbog toga je Kimi odlučio da se vrati staroj aero specifikaciji, jer ima više poverenja u krajnje granice automobila.
Na petom i šestom mestu, nalaze se oba vozača Toro Rosso tima, Carlos Sainz i Max Vesrstappen. Daleko ispred njihovog glavnog tima Red Bull, koji se na pozicijama osam, Daniil Kvyat i deset, Daniel Ricciardo.
Iznenađenje je Valteri Bottas u Williamsu na četvrtom mestu. Inače, mladi finski automobilista se u poslednje vreme dovodi kao potencijalni nalsednik Raikkoenna i ekipi Ferrari. To su trenutno više želje i nagađanja, vreme će dati pravi odgovor.
Renault i dalje ima velikih problema sa pogonskim jedinicama. Zbog toga su reducirali pritisak u turbo punjaču ali su povećali broj obrtaja. Sva četiri njihova vozača plasirala su se u privih deset na kvalifikacijama.
Na kraju ponovo imalo o Hamiltonu. Hamilton se žalio na malo podupravljanje i to je jedan od razloga za njegov „poraz“ na kvalifikacijama. Sa druge strane, Nico Rozberg je uradio odličan „setup“ i rezultat je tu. Verovatno je poslušao savet satre „lisice“ Nikija Laude, da se skoncentriše na pobede, da zaboravi na šampionat i da se, kako on kaže - „resetuje“!
Нема коментара:
Постави коментар