U timu Ferrari novac je sporedna stvar. Sve je u cilju pobošljanja
performansi automobila, kako bi imali tehničku nadmoć u odnosu na konkurente.
Još prošle godine ekipa Ferrari je eksperimentisala sa strujanjem vazduha
kroz točak, felnu pa čak i kroz rupe u šrafu koji drži naplatak na glavčini
točka. Stalnim ispitivanje u vazdušnom tunelu, a takođe u realnim uslovima na
stazi, do sada su nekoliko puta modifikovali kanale za strujanje vazduha. Ali ni
kočiona klješta nisu zaobiđena.
![]() |
Novi položaj kočionih klješta: devet časova |
Poznato je da je cilj konstruktora trkačkih automobila da naprave
najbrži automobil i svim uslovima. Ali i tehničarima koji su zaduženi za sistem
kočenja nije lako. Treba obezbediti optimalne uslove košenja po svim vremenskim
uslovima a istovremeno udovoljiti zahtevaima aerodinamičara.
Nedavno je Ferrari predstavio novi položaj prednjih klješta na prednjoj osovini. One su sada
u pološaju „sedam“ časova. Do nedavno su bile u položaju „devet“ časova.
Postigli su dvostruki efekat – spustili su težište i ostvarili aerodinamičku
prednost kod opstrujavanja vazduha.
Нема коментара:
Постави коментар