уторак, 5. мај 2015.

Promena položaja kočionih klješta kod Ferarija

U timu Ferrari novac je sporedna stvar. Sve je u cilju pobošljanja performansi automobila, kako bi imali tehničku nadmoć u odnosu na konkurente.

Još prošle godine ekipa Ferrari je eksperimentisala sa strujanjem vazduha kroz točak, felnu pa čak i kroz rupe u šrafu koji drži naplatak na glavčini točka. Stalnim ispitivanje u vazdušnom tunelu, a takođe u realnim uslovima na stazi, do sada su nekoliko puta modifikovali kanale za strujanje vazduha. Ali ni kočiona klješta nisu zaobiđena.

Novi položaj kočionih klješta: devet časova
Poznato je da je cilj konstruktora trkačkih automobila da naprave najbrži automobil i svim uslovima. Ali i tehničarima koji su zaduženi za sistem kočenja nije lako. Treba obezbediti optimalne uslove košenja po svim vremenskim uslovima a istovremeno udovoljiti zahtevaima aerodinamičara.

Nedavno je Ferrari predstavio novi položaj prednjih klješta na prednjoj osovini. One su sada u pološaju „sedam“ časova. Do nedavno su bile u položaju „devet“ časova. Postigli su dvostruki efekat – spustili su težište i ostvarili aerodinamičku prednost kod opstrujavanja vazduha.

Нема коментара:

Постави коментар