Do sada je kompletnu krivicu preuzeo tim
Mercedes-AMG, i kako je šef tima Toto Wollf rekao „niko zbog greške u Moancu neće
ostati bez posla".
![]() |
Lewis Hamilton sa svojim inženjerom Peterom Bonningtonom |
Detaljnom analizom konverzacije između trkačkog
inženjera Lewis Hamiltona – Petera Bonningtona utvrđeno je da je britanski
vozač zehtevao promenu pneumatika. Nakon udesa Verstappena sa Grosjeanom, Peter
je radio vezom javio Hamiltonu: „Sigurnosno vozilo, sigurnosno vozilo, ostajemo
napolju“. U istom trenutku Lewis priča sa svojim inženjerom: „Jeste li sigurni da je to najbolja odluka ? Ove gume u potpunosti gube temperaturu. I svi ostali će sada ići na mekšim gumama”. Na to odmah reaguje Peter porukom: „Ok
razumeo, boks, boks“.
U trenutku samog udesa
Hamilton ima prednost od 19,3 sekunde ispered Rosberga. Kada se prvo pojavljuje
virtuelno sigurnosno vozilo a neduga potom i pravo vozilo sigurnosti, Hamilton
je već napravio prednost od 27,2 sekunde u 64. krugu. Ubrzo pala, na samo 16,1
s. Tada Hamilton odlazi u boks – to je bio 65 krug. I tu je procena na vremena
kompjutera, kompletno podbacila i sugurni pobednik prestižne trke ulicama Monte Carla
– postaje neočekivano najveći gubitnik kompletnog vikenda na Azurnoj obali.
Nakon povratka na stazu,
Lewisu je bilo jasno da sa treće pozicje ne može dobiti trku. „Ja sam ovu trku
izgubio zar ne“? – pitao je svog inženjera. Peter Bonnington je odmah
odgovorio: „Ne, ako svi izgube temparaturu na svojim pneumaticima. Ti u ovom
trenutku imas super mekane pneumatike“. Ispostavilo se da ostali učesnici za
visok plasman, nisu išli na promenu pneumatika i sačuvali svoje pozicije.
Нема коментара:
Постави коментар