петак, 29. мај 2015.

Mercedesova katastrofa u Monacu delimično je i Hamiltonova krivica!

Do sada je kompletnu krivicu preuzeo tim Mercedes-AMG, i kako je šef tima Toto Wollf rekao „niko zbog greške u Moancu neće ostati bez posla".

Lewis Hamilton sa svojim inženjerom Peterom Bonningtonom
Detaljnom analizom konverzacije između trkačkog inženjera Lewis Hamiltona – Petera Bonningtona utvrđeno je da je britanski vozač zehtevao promenu pneumatika. Nakon udesa Verstappena sa Grosjeanom, Peter je radio vezom javio Hamiltonu: „Sigurnosno vozilo, sigurnosno vozilo, ostajemo napolju“. U istom trenutku Lewis priča sa svojim inženjerom: „Jeste li sigurni da je to najbolja odluka ? Ove gume u potpunosti gube temperaturu. I svi ostali će sada ići na mekšim gumama”.  Na to odmah reaguje Peter porukom: „Ok razumeo, boks, boks“.
U trenutku samog udesa Hamilton ima prednost od 19,3 sekunde ispered Rosberga. Kada se prvo pojavljuje virtuelno sigurnosno vozilo a neduga potom i pravo vozilo sigurnosti, Hamilton je već napravio prednost od 27,2 sekunde u 64. krugu. Ubrzo pala, na samo 16,1 s. Tada Hamilton odlazi u boks – to je bio 65 krug. I tu je procena na vremena kompjutera, kompletno podbacila i sugurni pobednik prestižne trke ulicama Monte Carla – postaje neočekivano najveći gubitnik kompletnog vikenda na Azurnoj obali.

Nakon povratka na stazu, Lewisu je bilo jasno da sa treće pozicje ne može dobiti trku. „Ja sam ovu trku izgubio zar ne“? – pitao je svog inženjera. Peter Bonnington je odmah odgovorio: „Ne, ako svi izgube temparaturu na svojim pneumaticima. Ti u ovom trenutku imas super mekane pneumatike“. Ispostavilo se da ostali učesnici za visok plasman, nisu išli na promenu pneumatika i sačuvali svoje pozicije.

Нема коментара:

Постави коментар