Prezentacije: Mercedes W08
Konačno, dugo očekivana „srebrna
strela“ za sezonu 2017. godine, predstavljena je na stazi Silverstone.
Poslednje tri sezone, nemačko-britanski tim je neprikosnoven u „kraljevskoj
klasi“ automobilskog sporta. Sa tim u vezi, konkurencija ali i navijači kao i
ljubitelji Formule 1 su sa nestrpljenjem očekivali novi automobil za
predstojeću sezonu Formule 1.
 |
Mercedes AMG W08 |
 |
Lewis Hamilton i Valtteri Bottas |
 |
Nos automobila bez nepotrebnih "čvoruga" |
 |
Impozantan zadnji deo sa širokim pneumaticima |
 |
Leđno "peraje" manjih je dimenzija nego kod konkurencije |
 |
Usisnik za vatduh obezbeđuje dovoljnje količine za "disanje" motora ali i hlađenje komponenti |
Prethodna tri modela, sa ukupno
51 pobedom, kao i tri dvostruke krune, ostavili su u nasleđe težak zadatak
novom bolidu. Na prvi pogled, pada u oči njegova dužina ali i za razliku od
dosadašnjih timova, delimično drugačiji pristup dizajnu poklopca motora. Za
razliku od ostalih timova, Mercedes se odrekao leđnog „peraja“. U oči pada i
konstrukcija prednjeg, odnosnog zadnjeg ogibljenja. Prednje je zakošeno ka
napred a zadnje, ka nazad. To je Mercedesova filozofija, koja ima određene
zakonitosti zbog korišćenja FRIC sistema oslanjanja.
Nos automobila, je elegantan bez
„čvoruga“ i ima se utisak da je kratak. Takođe, prednji kraj krije provereni „S“
kanal, za usmeravanje protoka vazduha. Na bokovima su primetna velika „krilca“
i vertikalni stabilizatori, koji trebaju pravilno da usmeravaju strujanje
vazduha oko bokova ali i ispred zadnjih točkova.
Bočne „kutije“, usisnici za
vazduh, podeljeni su na dva dela. Prednji deo, podsaća na stomak i proteže se
do dna, dok je pozadi to mnogo elegantnije, manjih dimenzija. Novi, za ovu
sezonu prilagođeni pogonski agregat Mercedes-AMG F1 M08 EQ Power+, prema najavama, razvija
više snage (opet!) nego prošlogodišnja verzija. Tako je pred početak sezone, Mercedes
ponovo šokirao svoje protivnike, svojom „čudotvornom fabrikom čeličnih konja“!
Нема коментара:
Постави коментар