субота, 25. фебруар 2017.

Konačno – Crvena Boginja!

Prezentacija: Ferrari SF70H

Tradicionalno ekipa iz Maranella, predstavila je svoj najnoviji automobil za ovu sezonu, pod oznakom SG-70 H. U skladu sa jubilejom, 70 godina od nastanka firme, to je bio motiv za obeležavanje ovogodišnjeg modela. Slovo „H“, ja oznaka za hibridni pogon.
Ferrari SF 70 H
Pored Sebastian Vettela i Kimi Raikkonena, kompletna Italija a posebno „glavešine“ najstarijeg tima, od ove sezone očekuju mnogo. U najmanju ruku, osvajanje šampionske titule. Da li ima osnova?
Prema rečima tehničkog šefa tima Ferrari – Mattia Binotta, izazaov je ubrzati razvoj u ovoj sezoni. „Novi propisi dozvoljavaju na polju aerodinamike punu slobodu, shodno tome, očekujemo velike korake na tom polju. Ko je sad već brz, ima velike šanse za odličan razvoj već na prvoj trci u Australiji.
Iznad prednje osovine . ispust vazduha iz "S" kanala


Poređenje dva Ferraija: gore 2017. dole 2016. godina

Bočni otvor, gledano odozgo

Nos automobila je sličan prošlogodišnjem modelu, uz rast u dužinu i skriven na prvi pogled sa donje strane otvor za ulaz vazduha za „S“ kanal. Otvor se sada nalazi iznad prednje osovine. Velike promene vidljive su na bokovima oko usisnika vazduha. Karakteristika su dva otvora jedan spreda i drugi sa gornje strane karoserije. Cilj? Optimalan protok vazduha za hlađenje svih komponenti agregata, preko motora, do hibridnih delova ali i kompleksne elektronike.
Tradicionalno pored staze u Fioranu veliki broja navijača
Preko zime, velike „radove“ pretrpela je kompletna pogonska jedinica. Još prošle sezone se govorilo, da je po snazi Ferrarijeva pogonska jedinica odmah iza Mercedesove a neznatno, ispred Renaultove. Poseba pažnja posvećena je usinoj grani kao i maksimalnom iskorišćenju turbo punjača. Naravno, prema rečima Ferrarijevih ljudi, pouzdanost je takođe bila na spisku želja za unapređivanjem!

I Ferrari je prezentovao svoje „peraje“ na poklopcu motornog dela, uz malo „T krilo“ na kraju. Da li je ovo sve dovoljno za titulu, vreme će pokazati.....

Нема коментара:

Постави коментар