уторак, 28. фебруар 2017.

Novi “bik” na točkovima

Predstavljanje: Red Bull RB13 Renault

Tim austrijskog milijardera i sportskog „mecene“ – Dietricha Mateschitza, ima tri osnove za optimizam. Prvo, prošlogodišnji tehnički napredak pogonske jedinice, od strane Renaulta, bio je očigledan. Drugo, od ove godine stupaju nova rešenja na polju aerodinamike, materija u kojoj je „kralj“ – Adrian Newey. I konačno, ne trećem mestu, vozački par – Daniel Ricciardo i Max Verstappen.
Red Bull RB 13 Renault

Majstorski rad Adrian Neweya- difuzor

Bočni spojleri deluju relativno skromno
Dodatnih 30 KS koje su „francuski kuvari“ proizveli u novoj pogonskoj jedinici Renaulta, dali su „nova“ krila Red Bullu. A srž delovanja njihovog dizajnera, je upravo dizajniranje šasije i aerodinamike, koja bi trebala da bude glavna karta u pokeru Formule 1 britansko-austrijskog tima ove sezone. Na prvi pogled, prednji deo bio je tajanstven po pitanju „S“ kanala. Međutim, u nosu automobila uočljiva je rupa – dokaz da je Red Bull primenio, od ove sezone u modi, „S“ kanal, za preusmeravanjje vazduha. Prednje krilo, pogle dodozgo, ima oblike delte i na njegovim krajevima je primetna, svojevrsna „petlja“, kao dodatni usmerivač vazduha bočno i ispod bolida.

Rupa u nosu: "recept za vazduh"

Zanimljiv detalj montiranja kamere na kaoseriju
Bočne stranice su skrojene kao odelo a oblik sugeriše, da Red Bull možda ima uske ali dugačke hladnjake za hlađenje motora i drugih komponenti. Zadnji deo je mali i visok, umesto širok i uz to niži. Zadnje krilo montirano je na pozadi nakaroseriju, putem jednog nosećeg stuba. Kao i ostali, Red Bull je ugradio leđno peraje na polkopcu motora. 

Нема коментара:

Постави коментар