Predstavljanje: Red Bull RB13
Renault
Tim austrijskog milijardera i
sportskog „mecene“ – Dietricha Mateschitza, ima tri osnove za optimizam. Prvo,
prošlogodišnji tehnički napredak pogonske jedinice, od strane Renaulta, bio je
očigledan. Drugo, od ove godine stupaju nova rešenja na polju aerodinamike,
materija u kojoj je „kralj“ – Adrian Newey. I konačno, ne trećem mestu, vozački
par – Daniel Ricciardo i Max Verstappen.
 |
Red Bull RB 13 Renault |
 |
Majstorski rad Adrian Neweya- difuzor |
 |
Bočni spojleri deluju relativno skromno |
Dodatnih 30 KS koje su
„francuski kuvari“ proizveli u novoj pogonskoj jedinici Renaulta, dali su
„nova“ krila Red Bullu. A srž delovanja njihovog dizajnera, je upravo dizajniranje šasije i aerodinamike, koja bi trebala da bude glavna karta u
pokeru Formule 1 britansko-austrijskog tima ove sezone. Na prvi pogled, prednji deo bio je tajanstven po pitanju „S“
kanala. Međutim, u nosu automobila uočljiva je rupa – dokaz da je Red Bull
primenio, od ove sezone u modi, „S“ kanal, za preusmeravanjje vazduha. Prednje
krilo, pogle dodozgo, ima oblike delte i na njegovim krajevima je primetna,
svojevrsna „petlja“, kao dodatni usmerivač vazduha bočno i ispod bolida.
 |
Rupa u nosu: "recept za vazduh" |
 |
Zanimljiv detalj montiranja kamere na kaoseriju |
Bočne stranice su skrojene kao
odelo a oblik sugeriše, da Red Bull možda ima uske ali dugačke hladnjake za
hlađenje motora i drugih komponenti. Zadnji deo je mali i visok, umesto širok i
uz to niži. Zadnje krilo montirano je na pozadi nakaroseriju, putem jednog nosećeg stuba. Kao
i ostali, Red Bull je ugradio leđno peraje na polkopcu motora.
Нема коментара:
Постави коментар