уторак, 15. март 2016.

Toro Rosso – potencijalni pretedent na postolje

Prošle godine, mlađi brat velikog Red Bulla – tim Toro Rosso, sa tehničke strane preživljavao je sličnu agoniju kao tim broj 1. Zbog poznatih nedostataka Renaultove pogonske jedinice, oba vozača „mlađeg bika“ – Max Verstappen i Carlos Sainz mlađi, bili su ograničeni da pokažu svoje vozačke sposobnosti ali i hrabrost koji mladi vozači, početnici, na svoj svojstven način poseduju i pokušavaju da pokažu kroz vozačko umeće na stazi.
Toro Rosso STR11: sa Ferrarijevim motorom spreman da iznenadi
Preko zime, dilema koji pogonski agregat će biti montiran iza vozača je rešen, na obostrano zadovoljstvo najmlađih učesnika 67. šampionata Formule 1. Prvi testovi su pokazali da Ferrarijev V6 hibridni pogon ima više snage i da je u režimu upotrebljivih obrtaja podvozniji, nego bivši francuski paket. Iako je motor iz 2015. godine, oba vozača su pohvalila razliku u snazi, i zajednički je zaključak, da će ovogodišnji Toro Rosso STR11, biti po krugu za oko jedne sekunde brži u odnosu na prošlogodišnji model.

James Key: tehnički direktor tima Toro Rosso
Tim inženjera pod rukovodstvom tehničkog direktora James Keya obavio je dobar posao. I prošle godine na pravcima sa Renaultovim motorom Toro Rosso je bio brz. Zahvaljujući dobrom aerodinamičkom pritisku, automobil je bio odličan i u krivinama, pa se očekuje da sa  Ferrarijevim agregatom, tim iz Faenze priredi lepa iznenađenja tokom ove sezone. Lako se može desiti, da se probiju skroz napred a ne treba se čuditi, da u međusobnom duelu sa Red Bullom bude plasiran ispred nekada šampionskog tima. 

Нема коментара:

Постави коментар