Prošle godine, mlađi
brat velikog Red Bulla – tim Toro Rosso, sa tehničke strane preživljavao je sličnu
agoniju kao tim broj 1. Zbog poznatih nedostataka Renaultove pogonske jedinice,
oba vozača „mlađeg bika“ – Max Verstappen i Carlos Sainz mlađi, bili su
ograničeni da pokažu svoje vozačke sposobnosti ali i hrabrost koji mladi
vozači, početnici, na svoj svojstven način poseduju i pokušavaju da pokažu kroz
vozačko umeće na stazi.
![]() |
Toro Rosso STR11: sa Ferrarijevim motorom spreman da iznenadi |
Preko zime, dilema
koji pogonski agregat će biti montiran iza vozača je rešen, na obostrano
zadovoljstvo najmlađih učesnika 67. šampionata Formule 1. Prvi testovi su
pokazali da Ferrarijev V6 hibridni pogon ima više snage i da je u režimu upotrebljivih
obrtaja podvozniji, nego bivši francuski paket. Iako je motor iz 2015. godine,
oba vozača su pohvalila razliku u snazi, i zajednički je zaključak, da će ovogodišnji
Toro Rosso STR11, biti po krugu za oko jedne sekunde brži u odnosu na
prošlogodišnji model.
![]() |
James Key: tehnički direktor tima Toro Rosso |
Tim inženjera pod
rukovodstvom tehničkog direktora James Keya obavio je dobar posao. I prošle
godine na pravcima sa Renaultovim motorom Toro Rosso je bio brz. Zahvaljujući
dobrom aerodinamičkom pritisku, automobil je bio odličan i u krivinama, pa se
očekuje da sa Ferrarijevim agregatom,
tim iz Faenze priredi lepa iznenađenja tokom ove sezone. Lako se može desiti,
da se probiju skroz napred a ne treba se čuditi, da u međusobnom duelu sa Red
Bullom bude plasiran ispred nekada šampionskog tima.
Нема коментара:
Постави коментар