U modernoj Formuli 1,
naročito od kada je uveden hibridni pogon i najmanja sitnica može da utiče na
performanse. Mali je korak do uspeha ili debakla. Primat u klasi, kao što je
poznato drži Mercedes. Malo je poznato da jedna sitnica ima izuzetno važan
upliv u kompletne performanse automobila. „Srebrne strele“, su postigle da
njihova kombinacija između MGU-K jedinice (sistem povraćaja energije kroz
kočenje) i MGU-H (sistem povratka energije kroz toplotni izvor) funkcionišu
najbolje u kompletnom karavanu Formule 1.
![]() |
Baterija sa 191 ćelijom i pratećom elektronikom |
Ipak, jedna sitnica,
sa velikim dejstvom, doprinosi neverovatnoj efikasnosti Mercedesove V6 turbo
hibridne jedinice. Akumulator sa 191 ćelijom, najbrže se puni u poređenju sa
ostalim proizvođačima. Tako Lewis Hamilton i Nico Rosberg uvek imaju na raspolaganju
punu snagu u kompetnoj dužini dejstva pražnjenja akumulatora. Rezultat: to
doprinosi boljim vremenima po krugu.
Mali kuriozitet, baterije
sa 191 ćelijom, se sklapaju u Kini! Da, verovali ili ne! Tako sklopljenje
baterije, šalju se u Čikago (sedište proizvođača), zatim se isporučuju u
Brackley, sedište Mercedesove fabrike visokoperformansnih motora.
Нема коментара:
Постави коментар